عرضه گوشی منعطف سامسونگ تا سال 2019 تاخیر خورد!

گوشی منعطف سامسونگ

عرضه گوشی منعطف سامسونگ تا سال 2019 تاخیر خورد!

یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرده است، عرضه گوشی منعطف سامسونگ که قرار بود تا انتهای سال 2018 انجام شود تاخیر خورده و تا سال 2019 به فروش نخواهد رسید!

مدیر بخش تجاری ارتباطات موبایل سامسونگ DJ Koh سال گذشته عنوان کرده بود که سامسونگ در نظر دارد تا انتهای سال 2018 میلادی از یک گوشی منعطف در بازار پرده برداری کند. متاسفانه سامسونگ حالا این ادعای خود را رد کرده و اعلام کرده است که اگر منتظر گوشی منعطف سامسونگ هستید باید تا سال 2019 منتظر بمانید!

دلیل تاخیر درعرضه گوشی منعطف سامسونگ

در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس، این مدیر سامسونگ عنوان کرده است که همه چیز طبق روال پیش نرفته است تا عرضه گوشی منعطف سامسونگ به سال آینده میلادی موکول شود. اینگونه به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این تاخیر در عرضه، عدم توان مهندسان غول کره‌ای برای ارائه یک رابط کاربری (UX) مناسب برای تمامی کاربران بر روی این گوشی بوده است. با این حال DJ Koh عنوان کرده است که سامسونگ مشغول کار در جهت حل مشکل موجود است و اگر همه چیز درست پیش برود، تا انتهای سال 2019 می‌توانیم برای نخستین بار با این گوشی انعطاف پذیر ملاقات کنیم.

سر سامسونگ در سال گذشته با ثبت تعداد زیادی از پتنت‌های مرتبط با این گوشی انعطاف پذیر بسیار شلوغ بوده است و با توجه به سخت افزار آن‌ها، به نظر می‌رسد که غول کره‌ای آمادگی آن را پیدا کرده تا در آینده‌ای نزدیک این گوشی مدرن را به تولید انبوه برساند. ما امیدواریم که سامسونگ بتواند بر مانع پیش آمده در بخش رابط کاربری گوشی انعطاف پذیر خود غلبه کند و از آن پس بتوانیم گوشی منعطف سامسونگ را در بازارهای جهانی ملاقات کنیم.

هنوز صحبت کردن در مورد قیمت گوشی منعطف سامسونگ خیلی زود است، اما با توجه به سختی روند تولید و حتی توسعه نرم افزاری آن باید انتظار داشته باشیم که با قیمتی به مراتب بیشتر از گوشی های پرچمدار کنونی بازار به فروش برسد.

1396-10-21

دیدگاهتان را بنویسید