عظیم خودرو مدرن ترین خط تولید کشور را افتتاح می‌کند

عظیم خودرو

عظیم خودرو مدرن ترین خط تولید کشور را افتتاح می‌کند

عظیم خودرو ، یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین خط‌های تولید خودرو داخلی را در بروجرد افتتاح خواهد کرد. این خط تولید گام بزرگی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد برداشت.

شرکت عظیم خودرو در آینده‌ای نزدیک به خودروسازان مطرح داخلی می‌پیوندد و به زودی مدرن‌ترین خط تولید خودرو داخلی را راه‌اندازی خواهد کرد. این امر به منظور رسیدن ایران به جایگاه نخست اقتصاد در منطقه، حمایت از تولید ملی و الگویی برای اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود. این خط تولید در استان لرستان و در شهر بروجرد ایجاد خواهد شد.

در حال حاضر این شرکت سالانه در حدود 50 هزار خودرو تولید و روانه بازار می‌کند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پشتیبانی‌های دولت و مسئولین ذی‌ربط این مقدار تا 3 سال آتی به 120 هزار خودرو خواهد رسید.

فوتون ساوانا؛ بهترین محصول عظیم خودرو

یکی از بهترین تولیدات این شرکت، خودروی پیشرفته فوتون ساوانا (Foton Sauvana) بوده که لقب قوی‌ترین خودرو داخلی را به نام خود ثبت کرده است. این خودرو دارای موتور جدید 2.0 لیتری توربو شارژر GDI با حداکثر توان 215 اسب بخار و بیشینه گشتاور 320 نیوتن بر متر است. همچنین این کارخانه با مساحتی بالغ بر 250 هکتار و با دارا بودن گمرک اختصاصی، باعث سهولت عرضه خودرو به بازار می‌شود.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا

در صورت راه‌اندازی این خط تولید مدرن، شرکت عظیم خودرو می‌تواند قدم بزرگی در پیشرفت اقتصاد ایران بردارد و به بهترین شکل از از کالای ایرانی حمایت کند. در واقع این شرکت می‌تواند بستر مناسبی برای اشتغال فراهم آورد، چرا که در این شرکت به طور مستقیم 400 نفر و به طور غیر‌مستفیم 3 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد. این آمار تا آخر سال به 1200 نفر می‌رسد و پس از 3 سال به 3500 نفر نیروی کار مستقیم و 11 هزار نیروی کار غیر‌مستقیم خواهد رسید.

شرکت عظیم خودرو، با راه‌اندازی خط تولید خود می‌تواند باعث اشتغال تعداد بسیاری از جوانان ایرانی جویای کار شود و اقتصاد کشور را از نظر اقتصادی در منطقه به ثبات برساند.

1397-07-12

دیدگاهتان را بنویسید