عقیده مایکروسافت به افزایش آمار مهاجرت از مک به سرفیس

آمار مهاجرت از مک به سرفیس

مایکروسافت: کاربران بیشتری در حال مهاجرت از مک به سمت سرفیس هستند

مایکروسافت در قدمی دیگر برای جذب بازار و درآمد بیشتر، از مدت‌ها قبل کاربران مک اپل را هدف قرار داده و از قرار معلوم در این اقدام خود موفق ظاهر شده است، چرا که سرفیس به اندازه‌ای قدرتمند است تا کاربران را به طرف خود بکشاند. این کامپیوترها نه تنها توانسته‌اند مشتریان جدیدی را برای خود دست و پا کنند، بلکه به ادعای مایکروسافت موفق شده‌اند مشتریان کنونی دستگاه اپل را نیز قاپ بزنند. آمار مهاجرت از مک به سرفیس به عقیده‌ای نسبت به هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است.

مهاجرت از مک به سرفیس مایکروسافت، همچنان گزینه‌ای محبوب

غول نرم افزاری دنیا مدعی شده که ماه نوامبر (ماه گذشته میلادی) بهترین ماه برای مشتریان تبلت این شرکت بوده است، چرا که طی چند بلک فرایدی دستگاه‌های زیادی مخصوصا سرفیس پرو 4 (Surface Pro 4) به فروش رسیدند. مایکروسافت هنوز عددی و رقمی در رابطه با میزان فروش به صورت عمومی اعلام نکرده است، با این حال مدعی افزایش آمار مهاجرت از مک به سرفیس بوده و این نرخ را بیش از هر زمانی تاکنون بیان کرده است.

مایکروسافت البته دلیل به ظاهر قانع‌کننده‌ای برای خود دارد. به عقیده این شرکت ناامیدی طرفداران اپل از مک بوک پرو (MacBook Pro) جدید و مناسب نبودن برنامه تعویض مدل‌های قدیمی با مدل‌های جدید، به افزایش آمار مهاجرت از مک به سرفیس منجر شده است. مایکروسافت باز هم بدون ارائه هیچ گونه عدد و رقمی برنامه تعویض خود را بسیار مناسب خوانده و آن را موفقیت‌آمیزتر از هر زمان دیگری عنوان کرده است.

آمار مهاجرت از مک به سرفیسمایکروسافت البته برای افزایش آمار مهاجرت از مک نقشه‌های زیادی داشته و در حال توزیع این محصول به بازارهای بیشتری در سطح دنیا است. قویترین محصول تاکنون از سری سرفیس (سرفیس پرو 4)، اکنون در استرالیا و نیوزیلند موجود بوده و به زودی به اتریش، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، سوئیس و انگلیس در سه ماهه اول سال 2017 میلادی پای خواهد گذاشت. گفتنی است مایکروسافت هنوز برنامه زمانی خود برای عرضه کامپیوترهای بدون کیس (All in One) را اعلام نکرده است.

1395-09-23

دیدگاهتان را بنویسید