عکس جدید گلکسی اس 8 در کنار اس 8 پلاس، اندازه آنها را به‌خوبی نشان می‌دهد

عکس جدید گلکسی اس 8

عکس جدید گلکسی اس 8 ، به‌خوبی اندازه پرچمداران سامسونگ را نشان می‌دهد

اگرچه فردا گوشی های گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی می‌شوند اما بازار شایعات مربوط به نسل جدید گوشی های این کمپانی کره‌ای هنوز هم داغ است. بعد از انتشار نسخه 2017 آهنگ اختصاصی سامسونگ برای پرچمداران پیش رو، حالا شاهد درز عکس جدید گلکسی اس 8 در کنار نسخه بزرگتر آن هستیم که اندازه آنها را به‌خوبی نشان می‌دهد.

عکس جدید گلکسی اس 8 ، اندازه بزرگتر نسخه پلاس را تایید می‌کند

پیش از این اعلام شده بود گلکسی S8 با صفحه نمایشی 5.8 اینچی و گلکسی S8 پلاس با صفحه نمایشی 6.2 اینچی روانه بازار می‌شوند. حال با انتشار عکس جدید گلکسی اس 8 در کنار نسخه پلاس، می‌توان گفت که این اخبار صحت داشته‌اند. علاوه بر این انتظار می‌رفت گوشی های جدید سامسونگ با نسبت تصویر 18:9 تولید شوند که این عکس جدید، چنین موضوعی را نیز تایید می‌کند. در این صورت محصولات جدید سری گلکسی باریک‌تر و البته بلندتر از همیشه خواهند بود.

هرچند، شاید تصور کنید با بزرگ‌تر شدن اندازه دستگاه کار کردن با آن نیز سخت‌تر از قبل می‌شود؛ ولی این‌طور نیست و سازندگان با کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش و رساندن نسبت اندازه صفحه نمایش به بخش جلویی به 83 درصد، این مشکل را برطرف کرده‌اند.

به هر صورت محصولات جدید سامسونگ بزرگ هستند و نمی‌توان چنین موضوعی را انکار کرد. شایعات اخیر نیز از تولید 7.1 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 و 5.4 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 پلاس خبر دارند که شاید با اندازه بزرگ این گوشی ها در ارتباط باشند.

عکس جدید گلکسی اس 8

1396-01-09

دیدگاهتان را بنویسید