عکس قاب آیفون 9 و آیفون ایکس اس مکس منتشر شد

قاب آیفون 9

عکس قاب آیفون 9 و آیفون ایکس اس مکس منتشر شد

عکس قاب آیفون 9 (Apple iPhone 9) و آیفون ایکس اس مکس (Apple iPhone Xs Max) در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر، ابعاد حدودی آیفون های جدید را مشخص می‌کنند.

برای نخستین بار، اپل قصد دارد سه گوشی موبایل را در یک روز معرفی کند: آیفون Xs با صفحه نمایش 5.8 اینچی؛ آیفون Xs مکس با صفحه نمایش 6.5 اینچی و آیفون ۹ با صفحه نمایش 6.1 اینچی. ما تنها پنج روز با این رویداد مهم فاصله داریم و این زمان، برای انتشار شایعات و درز برخی اطلاعات کافی است. در همین حال، تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد فروشگاه والمارت، قاب محافظ این اسمارت فون ها را در اختیار دارد.

اخیرا یکی از کاربران ردیت با نام کاربری Meechflow95، موفق شده است از قاب آیفون 9 و آیفون ایکس اس مکس عکس گرفته و آنها را با آیفون ایکس مقایسه کند. با توجه به اینکه این گوشی های هوشمند با نمایشگرهای 6.1 و 6.5 اینچی تولید خواهند شد، قاب محافظ آنها نیز بزرگتر از آیفون ایکس است. در همین حال، ظاهرا آیفون Xs Max هم‌اندازه آیفون 8 پلاس (با حاشیه ضخیمش) خواهد بود.

برش عمودی مربوط به دوربین پشتی در هر دو این گوشی ها مشابه یکدیگر است، ولی احتمالا دوربین iPhone 9 و iPhone Xs Max متفاوت خواهد بود. در واقع، گفته می‌شود نسخه مقرون به صرفه با دوربین تکی و نسخه پرچمدار با دوربین دوگانه به دست کاربران می‌رسند.

در حال حاضر، اطلاعات بیشتری در این رابطه در دست نیست، ولی ما می‌دانیم که اپل در آیفون های سال 2018 از بریدگی بالای صفحه استفاده خواهد کرد. اهالی کوپرتینو قصد دارند در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) از محصولات جدید خود رونمایی کنند.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1397-06-16

دیدگاهتان را بنویسید