فاکسکان بارگیری برای عرضه اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را آغاز کرد

عرضه اپل آیفون 7

فاکسکان بارگیری برای عرضه اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را آغاز کرد

کمپانی فاکسکان عرضه اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را با بارگیری یک محموله 200 تنی از شهر ژنگژو چین آغاز کرد. انتظار برای رونمایی از آیفون 7 اپل رو به اتمام است و شمارش معکوس برای دیدار آیفون جدید غول کوپرتینو آغاز شده است. فردا چهارشنبه 7 سپتامبر (17 شهریور ماه) دو آیفون جدید اپل رخ نشان می‌دهند.

تاکنون اطلاعات بسیار زیادی درباره این دو دستگاه منتشر شده و در 24 ساعت گذشته نیز اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این آیفون های جدید قادرند تا ویدئوهایی با سرعت 60 فریم بر ثانیه و با کیفیت 4K ضبط کنند. گزارش های ارسالی از چین نشان می‌دهد که فاکسکان روند بارگیری اولین محموله های آیفون اپل را آغاز کرده است.

اولین محموله برای عرضه اپل آیفون 7 آغاز شد

بر اساس گزارش ITHome، چیزی در حدود 370,000 دستگاه از شهر ژنگژو (Zhengzhou) در حال بارگیری برای ارسال به بازارهای جهانی است. ظاهرا این دستگاه ها برای عرضه در بازارهای انگلستان، هلند، ایتالیا و ایالات متحده آماده می‌شوند. با توجه به سوابق قبلی و گمانه زنی هایی که وجود دارد، پیش بینی می‌شود که در پایان اولین هفته از عرضه اپل آیفون 7 چیزی بیش از 10 میلیون از این دستگاه به فروش برسد. رقم بسیار حیرت انگیزی است؛ اما هر چه باشد این محصول جدید اپل است و غیر از این نیز نمی‌توان انتظار داشت. فروش چنین حجمی از گوشی مسلما در مقایسه با 370 هزار دستگاهی که در حدود 200 تن وزن خواهد داشت، رقم بسیار بالایی است.

عرضه اپل آیفون 7

تحلیلگر اپل، Ming-Chi Quo چندی پیش گفته بود که اپل آیفون 7 (iPhone 7) نقاط فروش چندان جذابی نخواهد داشت. این حرف شاید تا حدودی درست باشد. طراحی آیفون های 2016 اپل نسبت به آیفون های نسل قبلی تفاوت چندانی ندارد؛ اما این داستان درباره مشخصات داخلی کمی فرق می‌کند. یکی از مواردی که به نظر می‌رسد آیفون‌های امسال را جذاب خواهد کرد، وجود تراشه قدرتمند اپل A10 است. این تراشه در مقایسه با نسل قبلی از عملکرد بسیار بالاتری برخوردار است. مقاومت در برابر نفوذ آب و گزینه های رنگی جدید از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به نسل جدید محصولات کوپرتینو است.

متاسفانه این روزها برای سامسونگ شاید تلخ ترین روزهای تاریخ این کمپانی باشد. گزارش آتش گرفتن 35 دستگاه گلکسی نوت 7 آن هم تنها در عرض 18 روز باعث شد تا این کمپانی فبلت جدید خود را از بازار جمع کند. شاید حادث شدن چنین اتفاقی برای رقیب سنتی اپل بتواند در فروش بیشتر آیفون 7 تاثیر بسزایی داشته باشد و شاید هم … . باید دید!

1395-06-17

دیدگاهتان را بنویسید