فروش قاب ضد آب هواوی میت 20 پرو آغاز شد | گجت نیوز

قاب ضد آب هواوی میت 20 پرو

فروش قاب ضد آب هواوی میت 20 پرو آغاز شد

هواوی فروش یک قاب محافظ مخصوص با نام Diving Case را برای پرچمدار تازه خود آغاز کرد. قاب ضد آب هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) حالت تصویربرداری زیر آب دوربین گوشی را که کمپانی چینی مانور زیادی روی آن داده است، فعال می‌کند.

هر چند که میت 20 پرو با توجه به برخورداری از استاندارد IP68، در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم است (به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری)؛ اما این برای کاربرانی که اهل شیرجه‌زنی و تصویربرداری در اعماق آب هستند، کفایت نمی‌کند. قاب ضد آب هواوی میت 20 پرو مختص همین دسته از کاربران است که نه تنها گوشی را از فشار موجود در عمق 5 متری آب به مدت 60 دقیقه محفوظ نگه می‌‎دارد، بلکه در آب‌های شور هم نقش حفاظتی خود را ایفا می‌کند.

دکمه‌های برجسته در کناره‌های این قاب محافظ، استفاده از آن را با سهولت همراه کرده‌اند و می‌توانید به لطف آن، از حالت زیر آب دوربین دستگاه برای پردازش هوشمند تصاویر و ثبت ویدیوهای باکیفیت، بدون اعوجاج تصویر بهره ببرید.

قاب ضد آب هواوی میت 20 پرو

البته در حال حاضر، خرید Diving Case تنها از طریق فروشگاه آنلاین Vmall در کشور چین و با قیمتی معادل 86 دلار (599 یوان) ممکن است؛ اما امید می‌رود که به زودی در سایر کشورها نیز عرضه شود.

قاب ضد آب هواوی میت 20 پرو

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1397-08-16

دیدگاهتان را بنویسید