قابلیت‌های بلوتوث 5 اچ تی سی یو 11 تا زمان دریافت اندروید O قابل استفاده نیستند

بلوتوث 5 اچ تی سی یو 11

قابلیت‌های بلوتوث 5 اچ تی سی یو 11 تا زمان دریافت اندروید O قابل استفاده نیستند

به نقل از شرکت اچ تی سی، قابلیت‌های بلوتوث 5 اچ تی سی یو 11 (HTC U11) تا زمان دریافت آپدیت اندروید O در اواخر سال 2017 در دسترس نخواهند بود. این گوشی به تازگی تاییدیه کامل Bluetooth 5.0 را دریافت کرده است.

گوشی اچ تی سی یو 11 تاییدیه بلوتوث 5.0 را از سوی شرکت Bluetooth SIG دریافت است، اما این بدان معنا نیست که قابلیت‌های بلوتوث 5 اچ تی سی یو 11 هم اکنون در دسترس کاربران این گوشی قرار گرفته است. در واقع تا زمانی که صاحبان این محصول آپدیت اندروید O که اواخر سال جاری عرضه خواهد شد را بر روی گوشی خود نصب نکنند، نمی‌توانند از مزیت‌های آن استفاده کنند.

این نسخه جدید بلوتوث سرعت انتقال دو برابر سرعت نسل قبلی خود را ارائه می‌کند و مسافت لازم برای اتصال را تا 4 برابر افزایش می‌دهد. میزان اطلاعات و داده‌های ارسالی در هر اتصال نیز چیزی حدود 8 برابر میزان نسل پیشین بلوتوث خواهند بود.

جهت کمک به جلوگیری از مسائل غیر قابل حل و تداخل، لگاریتم‌های جدیدی طراحی شده است تا کاربران بلوتوث از کانال‌های انتقال استفاده شده برای وای فای یا LTE استفاده کنند. به نقل از SIG، بلوتوث کم انرژی برای انتقال صدا هنوز در مرحله توسعه است و باید تا انتهای سال 2017 به پایان می‌رسد.

بیانیه HTC در مورد بلوتوث 5 اچ تی سی یو 11

در زیر می‌توانید بیانیه شرکت اچ تی سی را در ارتباط با بلوتوث 5 اچ تی سی یو 11 مطالعه کنید.

ما اخبار جدیدی برای صاحبان HTC U11 در سراسر جهان داریم. گوشی شما در حال حاضر از تکنولوژی بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر،‌ از همان روز اول دیوایس سخت افزاری شما آماده‌ی پشتیبانی از اتصالات بلوتوث 5 بود (بدون نیاز به آپدیت‌های نرم افزاری اضافی). ما پیرو همین قضیه، تاییدیه کامل بلوتوث 5 را برای اطمینان از این که مشتریان ما از نسل بعدی محصولات متصل به بلوتوث می‌توانند استفاده کنند، دریافت کردیم.

مرحله بعدی چیست؟ زمانی که اندروید O، نسخه بعدی سیستم عامل اندروید در دسترس باشد، صاحبان HTC U11 می‌توانند از تمامی مزایای بلوتوث 5.0 لذت ببرند. ما بسیار هیجان زده هستیم تا بتوانیم این خبر را به تمامی کاربران خود در سراسر جهان بفرستیم، در تلاشیم تا به طور مداوم به بهبود تجربیات موبایلی برای مشتریانمان بپردازیم. ما معتقدیم که سازگاری با بلوتوث 5 می‌تواند به این کار کمک کند – HTC

در نظر داشته باشید که اندروید O از تمامی قابلیت‌های بلوتوث 5 پشتیبانی نمی‌کند، اما به صورت پیشفرض پشتیبانی از این تکنولوژی را به ارمغان خواهد آورد. در حال حاضر HTC U11 و Samsung Galaxy S8 تنها گوشی‌های اندرویدی جهان هستند که موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث 5 شده‌اند. برای آشنایی با قابلیت های نسخه جدید بلوتوث پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

1396-05-23

دیدگاهتان را بنویسید