قابلیت حذف نویز هندزفری اچ تی سی یو 11 تنها در همین گوشی موبایل کار می‌کند

قابلیت حذف نویز هندزفری اچ تی سی یو 11

قابلیت حذف نویز هندزفری اچ تی سی یو 11 تنها در همین گوشی موبایل کار می‌کند

قابلیت حذف نویز هندزفری اچ تی سی یو 11 به بهبود کیفیت پخش صوت آن فوق‌العاده کمک می‌کند. باید بدانیم هدست گوشی موبایل HTC U11 در چه دستگاه‌ های دیگری نیز کار می‌کند.

هفته گذشته اچ تی سی جدیدترین پرچمدار خود را معرفی کرد. این شرکت تصمیم گرفت نیازهای کاربران خود را در اچ تی سی یو 11 برآورده کند و برخی از ویژگی‌های درخواست شده توسط آن‌ها همچون قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب را در پرچمدار جدید خود بگنجاند. اکنون کاربران می‌توانند این گوشی موبایل را تا عمق یک متر و برای حدود نیم ساعت به زیر آب ببرند و با آن عکاسی یا فیلم برداری کنند. کاربرد چنین ویژگی زمانی مشخص می‌شود که بدانید بر اساس گفته‌های شرکت DxOMark، دوربین اچ تی سی یو 11 بهترین دوربین موبایل تا به امروز است.

قابلیت حذف نویز هندزفری اچ تی سی یو 11

یکی دیگر از بخش‌هایی که اغلب کاربران اچ تی سی از آن گلگی داشتند دوام باتری محصولات این شرکت است. بعد از این که این شرکت تایوانی در سال جاری گوشی موبایل میان‌رده اچ تی سی وان ایکس 10 را به همراه یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی عرضه کرد، امید به مجهز شدن پرچمدار جدید آن به یک باتری بسیار قدرتمند و با دوام زیاد افزایش پیدا کرد، اما متاسفانه اچ تی سی یو 11 به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. باتری بیشتر پرچمداران سال جاری دارای ظرفیت حدود 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعت است.

هندزفری اچ تی سی یو 11 در حالت عادی در دیگر گوشی های موبایل کار می‌کند

یکی دیگر از نقاط قوت این پرچمدار جدید همچون محصولات گذشته اچ تی سی، به بخش موسیقی و پخش صوت آن بازمی‌گردد. هندزفری اچ تی سی یو 11 که به صورت رایگان در درون جعبه دستگاه وجود دارد دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای است که به عنوان نمونه باید به قابلیت حذف نویز آن اشاره کرد. از آنجایی که در این گوشی موبایل خبری از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری نیست، باید هندزفری اچ تی سی یو 11 را با استفاده از آداپتور یو اس بی نسخه C که در درون جعبه دستگاه وجود دارد به درگاه مختص به آن وصل کنید.

قابلیت حذف نویز هندزفری اچ تی سی یو 11

امکانات و توانایی‌های پخش موسیقی گوشی های موبایل اچ تی سی بسیار زیاد است و شاید کاربران سایر محصولات این شرکت درباره کارکرد و یا عدم کارکرد قابلیت حذف نویز هندزفری اچ تی سی یو 11 در سایر دستگاه‌ها سوال داشته باشند. بر اساس گفته‌های اچ تی سی، اگرچه می‌توان هندزفری اچ تی سی یو 11 را در هر گوشی موبایلی که از یو اس بی نسخه C برای پخش موسیقی استفاده می‌کند (همچون اچ تی سی یو پلی و یو الترا) قرار داد، اما قابلیت حذف نویز هندزفری اچ تی سی یو 11 تنها در همین گوشی موبایل کار می‌کند.

در هر صورت استفاده از این هندزفری خالی از لطف نخواهد بود و کاربران با خرید آن می‌توانند از سایر تکنولوژی‌های پیشرفته هندزفری اچ تی سی یو 11 بهره ببرند.

1396-03-01

دیدگاهتان را بنویسید