قاب محافظ باتری دار گلکسی اس 9 پلاس با ظرفیت 5200 میلی‌آمپری معرفی شد

قاب محافظ باتری دار گلکسی اس 9 پلاس

قاب محافظ باتری دار گلکسی اس 9 پلاس با ظرفیت 5200 میلی‌آمپری معرفی شد

شرکت ZeroLemon از قاب محافظ باتری دار گلکسی اس 9 پلاس پرده برداری کرد. این قاب در خود یک باتری را جای داده و می‌تواند علاوه بر محافظت از گوشی، به عنوان یک پاوربانک مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه با مشخصات، قابلیت ها و قیمت این قاب محافظ گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس از ظرفیت باتری مشابه نسل گذشته‌ی خود یعنی گلکسی اس 8 پلاس برخوردار است. به اعتقاد بسیاری از کاربران، یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت حتی با وجود تراشه جدید اسنپدراگون 845 که بهره‌وری انرژی را 30 درصد افزایش می‌دهد، نمی‌تواند گزینه‌ی خوبی برای یک گوشی هوشمند با چنین ابعادی باشد. اما خوشبختانه خبر خوب این که کمپانی قاب ساز ZeroLemon به تازگی یک قاب محافظ مخصوص این گوشی را طراحی کرده است که می‌تواند ظرفیت 5200 میلی‌آمپر ساعت را به باتری گوشی شما بی‌افزاید.

مشخصات قاب محافظ باتری دار گلکسی اس 9 پلاس

قاب محافظ باتری دار گلکسی اس 9 پلاس چیزی حدود 115 ساعت حالت آماده به کار، 30 ساعت مکالمه بی‌وقفه و 61 ساعت پخش موسیقی مدام را به گوشی شما اضافه می‌کند. هرچند این اعداد،‌ در هنگام استفاده از گوشی در دنیای واقعی ممکن است با کمی تغییر همراه باشند؛ برای پی بردن به این قضیه می‌توانید یک بار به طور کامل این کیس را شارژ کرده و سپس با گوشی اس 9 پلاس خود آزمایش کنید.

قاب محافظ باتری دار گلکسی اس 9 پلاس

پنل پشتی قاب محافظ باتری دار گلکسی اس 9 پلاس شرکت ZeroLemon همچنین حاوی یک کلید پاور با چراغ LED چهار رنگ است. این صفحه می‌تواند سطح شارژ قاب را به شما نشان داده و با فشار دادن بر روی آن نیز استفاده توسط گوشی را فعال یا غیرفعال کنید. زمانی که این قاب در حال خاموش باشد، به عنوان یک قاب محافظ مستحکم به ایفای نقش خواهد پرداخت و جلوی آسیب دیدن قاب دو لبه خم پشتی گوشی را می‌گیرد.

قیمت این قاب 40 دلار اعلام شده است. البته در حال حاضر تنها می‌توانید از آن بر روی نسخه اسنپدراگونی گلکسی اس 9 پلاس استفاده کنید و هنوز کمپانی ZeroLemon نسخه‌ی اگزینوسی این قاب را طراحی نکرده است.

1396-12-23

دیدگاهتان را بنویسید