قفلهای نرم افزار -Software Locks


پرولاک قوی ترین و کامل ترین راه حل شناخته شده حفاظت از نرم افزار است. پرولاک برای برنامه نویسان و تولید کنندگانی ساخته شده است که میخواهند از نرم افزارشان با پیشرفته و جدیدترین متدهای امنیتی حفاظت کنند و از امنیت آن اطمینان داشته باشند.

امکان ساخته شدن Keygen برای نرم افزار شما غیر ممکن خواهد بود، چون پرولاک از روش غیرمتقارن (Asymmetric) جهت رمزنگاری کدهای امنیتی و فعال سازی استفاده میکند.

پرولاک توسط متخصصین امنیت نرم افزار ارزیابی شده است، و یافته های آنها نشان میدهد که امکانات پرولاک و روشهای استفاده شده جهت تامین آنها مزایای فراوانی نسبت به روشها و محصولات دیگران دارد.

توابع برنامه نویسی پرولاک این امکان را به شما میدهد که با صرف کمترین زمان، بیشترین امنیت را برای نرم افزار خود فراهم کنید. راهنمای پرولاک کلیه اطلاعات لازم برای استفاده از قفل نرم افزاری را بصورت کامل در اختیار شما قرار میدهد. کلیه بخشهای راهنما شامل رهنمودهای قدم به قدم جهت تسهیل کار شما و صرفه جویی در زمان میباشد.

پرولاک جهت تامین امنیت نرم افزار شما از روش شماره سریال و کدفعال سازی آن استفاده میکند که امروز بعنوان موثر ترین روش مقابله با کپی غیرمجاز شناخته شده است. این قفل نرم افزاری شامل امکانات و جزئیات فراوانی است که در زیر به برخی از آنها اشاره میشود.

مشخصات قفل نرم افزاری پرولاک:

  • توابع قدرتمند Anti Debug و Anti Monitoring جهت جلوگیری از ردیابی عملکرد درونی برنامه شما.
  • استفاده از روش رمزنگاری غیرمتقارن جهت غیر ممکن ساختن ایجاد Keygen برای برنامه شما.
  • تعیین اعتبار دیجیتال برنامه شما جهت مقابله با Patching.
  • حفاظت کد Runtime برای مقابله با Dump و دستکاری شدن برنامه شما.
  • استفاده از روش رمز نگاری AES Rijndael برای حفاظت از داده های شما.
  • استفاده از MD5 Hashing برای حفاظت از کد نرم افزار شما.
  • قابل استفاده در کلیه زبانهای برنامه نویسی از جمله VB, VB.Net, C#, Delphi, Visual C++, C++ Builder
    و کلیه زبانهای دیگری که امکان استفاده از کتابخانه های DLL را دارا هستند.
  • قابل استفاده در محصولات Macromedia مانند Director و Authorware از طریق کتابخانه های ویژه Xtra.
  • شناسایی اجزاء کامپیوتر کاربر جهت ایجاد شناسه منحصر بفرد برای آن.
  • دارای ابزارهای ویژه سایت وب جهت تولید کد فعال سازی و ارائه آن از طریق وب سایت شما.
  • سرویسهای وب جهت یکپارچه کردن ماژولهای سایت وب و نرم افزار مدیریت مجوز شما.

حفاظت Anti Debugging و Anti Monitoring جهت مقابله با مهندسی معکوس:

قفل نرم افزاری پرولاک در بردارنده روتین های پیشرفته Anti Debug و Anti Monitoring است که حفاظ خوبی در برابر تحت نظر گرفتن کارکرد درونی نرم افزار شما توسط دیگران محسوب میشود. این روتینها در برابر کلیه Debugger های شناخته شده مانند W32Dasm، SoftICE، TRW2000، FrogICE، IDA Pro، Turbo Debugger، ExeSpy، ResSpy، FileMon، RegMoin و … که همگی ابزارهای مورد استفاده Cracker ها میباشند ایمن میباشند.

استفاده از تکنولوژی جدید و پیچیده رمزنگاری Asymmetric برای غیر ممکن کردن Key Generation:

پرولاک با استفاده از قدرت تکنولوژی رمزنگاری غیرمتقارن Elliptic Curves دیواره محکمی جهت حفاظت از برنامه شما ایجاد میکند. سیستم رمزنگاری Elliptic Curves این امکان را فراهم میکند که داده های امنیتی بدون نیاز به یک کلید رمز واحد بین مبداء و مقصد انتقال یابند.
در این روی نرم افزار شما با استفاده از دو کلید حفاظت میشود: کلید اول (Public Key) که درون برنامه شما قرار دارد و کلید دوم (Private Key) که فقط برای برنامه نویس شناخته شده است. از ترکیب این دو کلید جهت رمزگشایی کد فعال سازی کاربر و تعیین اعتبار آن استفاده میشود.
حتی اگر Cracker بتواند به کلید عمومی درون نرم افزار شما دست یابد ایجاد Keygen برای برنامه شما غیر ممکن خواهد بود، چون برای تولید یک کد فعال سازی معتبر به کلید محرمانه ای نیاز خواهد داشت که فقط در اختیار شماست، و بدون آن تولید کد فعال سازی غیر ممکن است.

بدین ترتیب تنها کسی که خواهد توانست کد فعال سازی معتبر تولید کند شما هستید!

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس