قیمت سری 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ اعلام شد؛ آغاز پیش فروش

همزمان با آغاز پیش فروش، قیمت سری 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ اعلام شد

همزمان با آغاز پیش فروش، قیمت سری 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ اعلام شد

ماه گذشته و در جریان نمایشگاه سی ای اس 2017 بود که از سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ رونمایی شد. البته سری 2017 این محصولات نیز طبق دوره‌های گذشته، تنها به طور مختصر در این نمایشگاه معرفی شدند و صحبتی از قیمت رسمی و نهایی آنها به میان نیامد. کمپانی کره‌ای همواره اعلام قیمت را تا زمان آغاز پیش فروش رسمی اعلام نمی‌کند تا علاقه‌مندان حدود چند هفته پس از رونمایی صبر کنند و این انتظار، هیجان آنها را برای خرید بالاتر ببرد.

حالا خوشبختانه امروز قیمت رسمی سری 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ اعلام شده است و همزمان با آغاز پیش فروش این محصولات بر روی فروشگاه‌ آنلاین سامسونگ، آمازون و بست بای، سرانجام از قیمت مدل‌های مختلف آنها مطلع شده‌ایم. کمپانی کره‌ای وعده داده است که سری جدید تلویزیون‌های QLED خود را با توانایی‌های بسیار گسترده‌تری در بحث نمایش و تصحیح رنگی تولید کرده است و این سری قادر خواهند بود که با دقت بسیار بالایی، فضای رنگی DCI-P3 را به نمایش دربیاورند.

همزمان با آغاز پیش فروش، قیمت سری 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ اعلام شد

طبق گفته‌‌های سازنده، تلویزیون های QLED سامسونگ اولین محصولاتی در جهان هستند که قابلیت بازتولید صد در صد میزان رنگ را خواهند داشت. این قابلیت ویژه به معنای آن است که صرف نظر از میزان روشنایی، این نمایشگرها قادر هستند تمام رنگ‌های موجود در تصویر را به نمایش دربیاورند. این موضوع به لطف وجود ماده‌ی فلزی Quantum Dot در تلویزیون های QLED سامسونگ محقق شده است که وسعت رنگ‌ها و مقدار پیک (حداکثر) سطح روشنایی را در این محصولات افزایش داده است؛ میزان پیک روشنایی در این سری گفته میشود که بین ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نیت قرار خواهد داشت.

غول ۶ هزار دلاری در میان تلویزیون های QLED سامسونگ ! 

همزمان با آغاز پیش فروش، قیمت سری 2017 تلویزیون های QLED سامسونگ اعلام شد

گفتنی است که سری جدید تلویزیون‌های QLED این برند کره‌ای بر روی این لینک در وب‌سایت فروشگاه رسمی سامسونگ، آمازون و بست بای از همین امروز قابل سفارش هستند. علاقه‌مندان برای دریافت ارزان‌ترین مدل که یک نمایشگر ۵۵ اینچی تحت مدل QN55Q7F است، ۲۴۹۹ دلار بپردازند. دریافت مدل پرچمدار این سری تحت مدل QN75Q7F و با نمایشگر غول‌آسای ۷۵ اینچی نیز به هزینه‌ای بالغ بر ۶ هزار دلار نیاز خواهد داشت!

1395-11-22

دیدگاهتان را بنویسید