قیمت گلکسی اس 8 بالاتر از ۸۴۹ دلار تعیین خواهد شد؟

قیمت گلکسی اس 8 بالاتر از ۸۴۹ دلار تعیین خواهد شد؟

قیمت گلکسی اس 8 بالاتر از ۸۴۹ دلار تعیین خواهد شد؟

آیا آماده‌اید که دوباره بعد از چند ساعت از آخرین گزارش درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) درباره‌ی آن صحبت کنیم؟ خب پس شروع می‌کنیم! حساب کاربری @Ricciolo1 که سابقه‌ای طولانی در افشای اطلاعات دیوایس های مختلف در توییتر دارد، این بار هم به سراغ پرچمدار جدید سامسونگ رفته و درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت گلکسی اس 8 به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

او مدعی شده است که طراحی گلکسی اس 8 به پایان رسیده و چند هفته‌ی دیگر در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون اسپانیا شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. البته کاربران عادی موفق به دیدن این گوشی هوشمند در بارسلون نخواهند شد، به این دلیل که سامسونگ قصد دارد رونمایی از پروتوتایپ نسل جدید گوشی‌های خود را به صورت محدود و تنها برای تعدادی از رسانه‌ها انجام دهد؛ بنابراین مشابه اتفاقی که برای بلک بری مرکوری (Mercury) رخ داد، فرصت دیدن اس ۸ سامسونگ نیز حداقل در این رویداد برای همه وجود نخواهد داشت.

بعد از این رونمایی محدود، چند هفته زمان می‌گذرد و رونمایی رسمی از نسل آینده‌ی پرچمداران این برند کره‌ای در تاریه ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه ۹۶) انجام خواهد شد. سپس چند هفته‌ی دیگر زمان میگذرد و عرضه‌ی گلکسی اس 8 در هفته‌ی هفدهم سال میلادی جاری و در روزی بین تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردبیهشت ماه ۹۶) تا ۳۰ آوریل اتفاق خواهد افتاد؛ پیش از این نیز تاریخ ۱۷ آوریل به عنوان تاریخ عرضه‌ی این محصول به بازار اعلام شده بود و حالا دوباره با تاریخی نزدیک به آن زمان اعلام شده مواجه هستیم.

قیمت گلکسی اس 8 چه قدر خواهد بود؟

قیمت گلکسی اس 8 بالاتر از ۸۴۹ دلار تعیین خواهد شد؟

البته این کاربر تنها به تاریخ عرضه اکتفا نکرده و درباره‌ی قیمت گلکسی اس 8 نیز به اعلام نظر پرداخته است. او معتقد است که پرچمدار جدید سامسونگ با قیمتی معادل ۸۴۹ دلار و بالاتر به فروش خواهد رسید. البته با برخورداری از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی که با پنل‌های سوپر آمولد ساخته شده و از یک لایه‌ی محافظتی گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد در کنار مشخصاتی نظیر پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، چنین قیمتی تقریبا مناسب به نظر می‌رسد؛ البته گویا قرار است یک مدل ویژه از این گوشی هوشمند نیز با نام گلکسی اس 8 پلاس و با نمایشگر ۶.۲ اینچی و البته قابلیت‌های جذابی نظیر دوربین دوگانه روانه‌ی بازار خواهد شد.

بنابراین در صورت صحیح بودن این ادعا، می‌توانیم امیدوار باشیم که از قیمت گلکسی اس 8 در دوره‌ی آینده‌ی کنگره‌ی جهانی موبایل مطلع شویم و تصاویری را نیز از این اسمارت فون که گفته می‌شود دارای نمایشگری با دو لبه‌ی خمیده و بدون دکمه‌ی هوم فیزیکی خواهد بود، مشاهده کنیم.

1395-10-28

دیدگاهتان را بنویسید