لپ تاپ مخصوص بازی ایسر اسپایر وی ایکس 15 (Aspire VX15) معرفی شد

ایسر اسپایر وی ایکس 15

لپ تاپ مخصوص بازی و مقرون به صرفه ایسر اسپایر وی ایکس 15 (Aspire VX15) معرفی شد

در حال حاضر لپ تاپ‌های بسیاری در بازار وجود دارد که هر یک از آن‌ها مخصوص کاربری‌های متفاوتی از جمله برای کار کردن، برای مدرسه یا برای بازی ساخته شده‌اند. اینک اگر شما به دنبال خرید یک لپ تاپ مخصوص بازی هستید، پس خوشحال می‌شوید اگر بدانید که امروز لپ تاپ ایسر اسپایر وی ایکس 15 (Acer Aspire VX15) در جریان نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد.

لپ تاپ های مخصوص بازی معمولا با قیمت‌های بالایی در بازار عرضه می‌شوند؛ اما ایسر (Acer) در نمایشگاه CES 2017 یک لپ تاپ مقرون به صرفه را معرفی کرده است. ایسر به این موضوع افتخار می‌کند که این لپ تاپ از توانایی خنک‌شوندگی بسیار بالایی برخوردار است؛ به عبارت دیگر، لپ تاپ ایسر اسپایر وی ایکس 15 قادر به اجرای بازی‌ها با عملکرد بالا بدون گرم شدن دستگاه خواهد بود که این موضوع برای افزایش طول عمر اجزای لپ تاپ، اهمیت بسیار زیادی دارد.

ایسر اسپایر وی ایکس 15

گرافیک و پردازنده‌ی قابل قبول برای لپ تاپ ایسر اسپایر وی ایکس 15

ایسر به کاربران اجازه می‌دهد تا پیکربندی لپ تاپ خود را انجام دهند. کاربران می‌توانند برای لپ تاپ ایسر اسپایر وی ایکس 15، از نسل هفتم پردازنده‌ی Intel Core i بهره ببرند و یکی از پردازنده‌های i5 یا i7 را انتخاب کنند. همچنین در بخش گرافیک، ایسر Aspire VX 15 از یک کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 یا 1050Ti استفاده می‌کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که از این لحاظ جای هیچ نگرانی برای گیمرها وجود نخواهد داشت.

ایسر اسپایر وی ایکس 15

همان‌طور که گفته شد، لپ تاپ مخصوص بازی ایسر اسپایر وی ایکس 15 با قیمت نسبتا مناسبی عرضه خواهد شد. قیمت اولیه‌ی این لپ تاپ 799 دلار عنوان شده و قرار است در اواخر ماه جاری وارد بازار شود. در صورتی که تصمیم به خرید Aspire VX 15 با بالاترین مشخصات ممکن داشته باشید، قیمت آن نیز برای شما گران‌تر تمام خواهد شد.

ایسر اسپایر وی ایکس 15

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-14

دیدگاهتان را بنویسید