لپ تاپ های گیمینگ سری G دل با قیمت پایین معرفی شدند

لپ تاپ های گیمینگ سری G دل

لپ تاپ های گیمینگ سری G دل با قیمت پایین معرفی شدند

لپ تاپ های گیمینگ سری G دل رسما معرفی شدند. این لپ تاپ های جدید در سه مدل اصلی G5 ،G3 و G7  توسعه پیدا کرده و با قدرت پردازشی بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

اجرای بازی روی همه لپ تاپ ها امکان‌پذیر است، اما نوع بازی و کیفیت اجرای آن، این دامنه وسیع را محدود می‌کند. به عنوان مثال، احتمالا یک لپ تاپ 500 دلاری قادر به اجرای جدیدترین بازی‌ها با بالاترین تنظیمات گرافیکی نخواهد بود و یا در مقایسه، عملکرد آن با یک لپ تاپ 2 هزار دلاری فاصله بسیاری خواهد داشت.

در حال حاضر، شرکت دل برند “Alienware” را در دنیای لپ تاپ های مخصوص بازی دارد که شاید همه کاربران قادر به خرید آن نباشند. ولی خبر خوب این است که اگر شما از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای هستید و نمی‌خواهید پول زیادی بابت آن پرداخت کنید، لپ تاپ های گیمینگ سری G دل در مدل‌های مختلف به صورت رسمی معرفی شده‌اند.

Dell G3 مدل پایه است که در دو نسخه مختلف 15 و 17 اینچی همراه با کارت گرافیک GTX 1050 به فروش رسیده و کاربران می‌توانند آنها را همراه با نسل هشتم پردازنده‌های Core i7 اینتل و درایوهای دوگانه با هارد جامد خریداری کنند.

برای آن دسته از افرادی که به دنبال قدرت پردازشی بالاتر هستند، دو لپ تاپ Dell G5 و Dell G7 در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ ها به کارت گرافیک GTX 1060، نسل هشتم پردازنده‌های Core i7 اینتل (G7 را می‌توان همراه با پردازنده Core i9 سفارش داد)، درایو دوگانه و هارد جامد تجهیز شده و خریداری آنها با نمایشگر IPS UHD 4K امکان‌پذیر است.

قیمت پایه لپ تاپ های گیمینگ سری G دل

افرادی که قصد خرید نسخه ارزان‌تر G3 را دارند، برای نسخه‌های 15 و 17 اینچی، به ترتیب باید 749.99 و 1099.99 دلار پرداخت کنند. قیمت پایه برای لپ تاپ های G5 و G7 هم به ترتیب 949.99 و 1099.99 دلا در نظر گرفته شده است.

1397-01-18

دیدگاهتان را بنویسید