محافظ های قدیمی به درد صفحه نمایش آیفون 7 نمی خورد

محافظ صفحه نمایش آیفون 7

محافظ‌های قدیمی به درد صفحه نمایش آیفون 7 نمی‌خورد

با معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به نظر می‌رسد که اپل طراحی نسل قبلی آیفون خود را در نسل جدید نیز حفظ کرده است.  این بدان معناست که درواقع قاب های قدیمی برای آیفون 6 و آیفون 6s پتانسیل ان را دارند که برای آیفون های جدید اپل نیز مورد استفاده قرار گیرند. ما حدس می‌زنیم که این موضوع می‌تواند درست باشد؛ مگر برای آیفون 7 پلاس که با یک دوربین دوگانه اصلی در پنل پشتی راه اندازی شده است؛ اما موضوع چیز دیگری است. احتمالا محافظ صفحه نمایش های قدیمی تر به کار صفحه نمایش آیفون 7 نیاید! 

برای کسانی که به محافظ صفحه نمایش اعتقاد دارند و از آن استفاده می‌کنند باید گفت که خبرهای بدی وجود دارد؛ چرا که محافظ صفحه نمایش های قدیمی تر به کار آیفون های جدید اپل نمی‌آید. محافظ نمایشگرهای قدیمی که برای آیفون 6 یا آیفون 6s و یا آیفون 6 پلاس و 6s پلاس استفاده می‌شد، ممکن است که با آیفون های جدید سازگار نباشد. در نهایت بخشی از خروجی صدا توسط این محافظ پوشیده خواهد شد و این امر می‌تواند چندان خوشایند نباشد.

آیفون‌های جدید اپل به محافظ صفحه نمایش جدید نیاز خواهند داشت

ما فرض را بر این می‌گذاریم که این موضوع می‌تواند به برش و طراحی محافظ صفحه نمایش بستگی داشته باشد. ما می‌دانیم که برخی از محافظ‌های صفحه نمایش در بازار وجود دارد که بخشی از نمایشگر را می‌پوشانند و مسلما با وجود چنین محافظ‌هایی تعامل کاربر با این پوشش بیشتر خواهد بود، بنابراین حدس می‌زنیم که این قبیل محافظ‌ها همچنان به کار خواهند آمد؛ اما به کاربرانی که یک محافظ صفحه نمایش کامل را انتخاب کرده‌اند باید گفت که به احتمال زیاد برای محافظت از نمایشگر آیفون های جدید خود به یک محافظ سازگار نیاز خواهند داشت. پس اگر به این پوشش ها اعتقاد دارید بدانید محافظ های قبلی به درد این شما نخواهند خورد. صفحه نمایش آیفون 7

1395-06-24

دیدگاهتان را بنویسید