مدل بعدی دوربین 360 درجه سامسونگ احتمالا در دست ساخت است

دوربین 360 درجه سامسونگ

مدل بعدی دوربین 360 درجه سامسونگ احتمالا در دست ساخت است

در آستانه نمایشگاه ایفا 2017 در شایعه‌ای اعلام شده است که مدل بعدی دوربین 360 درجه سامسونگ توسط این کمپانی کره‌ای در دست ساخت است.

تنها چند ماه از عرضه دوربین 360 درجه سامسونگ که با نام گیر ۳۶۰ (Gear 360) شناخته می‌شود، می‌گذرد و به نظر می‌رسد این غول فناوری قصد دارد مدل جدیدی از دوربین‌های ۳۶۰ درجه را به زودی روانه بازار کند.

اخیرا نام تجاری 360 Round توسط سامسونگ ثبت شده و همین موضوع شایعاتی را مبنی بر ساخت یک دوربین واقعیت مجازی دیگر به راه انداخته است. البته تاکنون هیچ‌گونه اطلاعات دقیق و واضحی در مورد این گجت جدید منتشر نشده است، با این حال آن‌طور که معلوم است، مدل جدید دوربین 360 درجه سامسونگ دارای مدل نامبر RM-R260 خواهد بود؛ گفتنی است که دوربین گیر ۳۶۰ سامسونگ دارای مدل نامبر RM-R210 است.

شبیه بودن مدل نامبر دوربین جدید سامسونگ با دوربین Gear 360 می‌توان نشان دهد که این دو دوربین قرار است ویژگی‌های مشابه بسیاری داشته باشند. استفاده از واژه Round در نام تجاری جدید سامسونگ، می‌تواند به این معنا باشد که دوربین جدید قرار است گردتر و پایشه‌هایش کوچک‌تر از مدل قبلی باشد؛ گرچه نمی‌توان با اطمینان در این مورد سخن گفت.

اما سوالی مهم و تامل برانگیز در این مورد مطرح است: با فرض این‌ که 360 Round یک محصول واقعی باشد، دوربین 360 درجه سامسونگ چه زمانی وارد قفسه فروشگاه‌ها خواهد شد؟ بی‌شک بستری که نمایشگاه ایفا 2017 برای سامسونگ مهیا می‌کند، بهترین مکان برای پاسخ به این سوال است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

1396-06-08

دیدگاهتان را بنویسید