مدیرعامل سکه ثامن توسط پلیس اینترپل بازداشت شد

مدیرعامل سکه ثامن

مدیرعامل سکه ثامن توسط پلیس اینترپل بازداشت شد

فرهاد زاهدی‌فر، مدیرعامل سکه ثامن ، توسط نیروی انتظامی شناسایی و با همکاری پلیس اینترپل بازداشت و به کشور بازگردانده شد. زاهدی‌فر، پیش‌تر به کلاهبرداری میلیاردی محکوم و متواری شده بود.

با تلاش ماموران نیروی انتظامی، مدیرعامل سکه ثامن ، فرهاد زاهدی‌فر، که چندی قبل به کلاهبرداری میلیارد تومانی محکوم و متواری شده بود، در یک کشور خارجی شناسایی شد و توسط پلیس بین‌‌الملل ناجا بازداشت و جهت مجازات به کشور برگردانده شد.

اطلاعیه پلیس در مورد بازداشت مدیرعامل سکه ثامن

نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

فرهاد زاهدی فر، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به سکه ثامن که از چندین هزار نفر به وسیله سایت سکه ثامن، صدها میلیارد تومان در چند استان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا در یکی از کشورها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه بازداشت و دیشب از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به کشور بازگردانده شد.

به حول و قوه الهی، سرپنجه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی و هوشمندی هر روز قوی‌تر از گذشته اجازه فعالیت‌های مجرمانه را به هیچ‌کسی نخواهند داد و با توکل به خداوند قادر متعال و به پشتوانه این توانایی و همکاری مردم فهیم و مومن، مجرمان و غارتگران بیت‌المال و اموال مردم را در هر مخفیگاهی حتی خارج از مرزهای میهن اسلامی شناسایی، دستگیر و برای تحمل مجازات قانونی، استرداد اموال و احقاق حق مالباختگان به کشور باز خواهند گرداند.

مشروح خبر متعاقبا به آگاهی ملت عزیز خواهد رسید.

1397-07-15

دیدگاهتان را بنویسید