مدیر سامسونگ تایید کرد: فبلت گلکسی نوت 8 تولید خواهد شد

فبلت گلکسی نوت 8

مدیر سامسونگ تایید کرد: فبلت گلکسی نوت 8 تولید خواهد شد

سال 2011 بود که شرکت سامسونگ با معرفی اولین نسل از گوشی های سری گلکسی نوت، محصولاتی با صفحه نمایش بزرگ را روانه بازار کرد. اوایل بسیاری از مردم، سامسونگ را بابت عرضه چنین تلفن هوشمند بزرگی مسخره می‌کردند اما با گذشت زمان، گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت به پرفروش‌ترین و بهترین محصولات بازار تبدیل شدند. درنهایت سال گذشته بود که عرضه ناموفق گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) روند فروش فوق‌العاده محصولات این برند را متوقف کرد و بسیاری نسبت به عرضه نسل جدید آن مشکوک شدند. اما به‌نظر سازندگان در حال توسعه فبلت گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) بوده و در آینده برنامه‌های زیادی برای طرفداران این برند دارند.

بسیاری از کاربران منتظر عرضه فبلت گلکسی نوت 8 هستند

اخیرا مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ، آقای “DJ Koh” طی مصاحبه‌ای با اشاره به حجم بسیار بالای علاقه‌مندان و افراد وفادار به محصولات سری نوت، از برنامه‌های سامسونگ برای توسعه آنها خبر داد. تیم بکستر (Tim Baxter)، مدیر شعبه آمریکا سامسونگ هم اضافه کرد که هنوز بسیاری از دارندگان گوشی های گلکسی نوت 4 (Samsung Galaxy Note 4) و گلکسی نوت 5 (Samsung Galaxy Note 5) منتظر عرضه جایگزینی قدرتمند هستند.

باید اشاره کنیم که چند هفته پیش نیز اطلاعاتی مبنی بر توسعه نسل جدید گلکسی نوت با نمایشگری 4K و معرفی آن در نمایشگاه ایفا 2017 (IFA 2017) منتشر شده بود.

به هر صورت این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده و شاید زمان زیادی تا عرضه فبلت گلکسی نوت 8 باقی مانده باشد. اما امیدواریم که باز هم سامسونگ، مشکلات مربوط به نوت 7 را تکرار تکند.

1395-11-05

دیدگاهتان را بنویسید