مسابقه طراحی بسته بندی گوشی نوکیا 3310 جدید

مسابقه طراحی بسته بندی گوشی نوکیا 3310 جدید

مسابقه طراحی بسته بندی گوشی نوکیا 3310 جدید

در مسابقه طراحی بسته بندی گوشی نوکیا 3310 جدید ، شرکت HMD Global به خلاق‌ترین دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام شانس طراحی بسته‌بندی کاملاً اختصاصی مدل محدود Nokia 3310 را می‌دهد.

چه طراح حرفه‌ای باشید یا دانشجوی هنریا صرفاً یک هوادار موبایل‌های Nokia با قریحهٔ هنری، می‌توانید برندهٔ  Nokia 3310 با طراحی خودتان شوید.

برندهٔ خوش‌شانس این مسابقه علاوه بر Nokia 3310 اختصاصی، هنرمند طراح پشت بسته‌بندی مدل محدود این تلفن خواهد شد. فرصتی خارق‌العاده برای هنرمندان خلاق با استعداد برای شکوفایی.

برای شرکت در مسابقه طراحی بسته بندی گوشی نوکیا 3310 جدید ، همهٔ شرکت‌کنندگان باید عکس‌هایشان را در اینستاگرام با هشتگ #3310art آپلود کرده و حساب @Nokiamobileرا که در آن جزئیات کامل مسابقه در بخش Bio اعلام شده است، دنبال نمایند.طرح‌های ارائه‌شده توسط تیم داوری متشکل ازHMD Global و I Love Dust، یک استودیوی طراحی واقع در بریتانیا، با معیارهای اصیل، خلاقانه و مثبت بودن قضاوت خواهد شد که به طراحان آزادی خلق طرح‌هایی کاملاً یکتا و اصیل را می‌دهد.

نوکیا 3310 نمادین در سال ۲۰۱۷ با طراحی مدرن بازطراحی شد. Nokia 3310 جدید، نازک و سبک است و با داشتن زمان مکالمهٔ باورنکردنی ۲۲ ساعته و یک‌ماه دوام باتری در حالت آماده‌به‌کار به‌طور باورنکردنی‌ای با دوام است. طراحی مدرن،رنگارنگ و تازهٔ Nokia 3310، این مدل کلاسیک را به‌روز کرده است.

مسابقه طراحی بسته بندی گوشی نوکیا 3310 جدید از روز ۱۰ مهٔ ۲۰۱۷ به‌صورت جهانی آغاز می‌شود. برای شرکت در این مسابقه، شرکت‌کنندگان باید عکس هایشان را در Instagram با هشتگ #3310art آپلود کنند. شرایط و ضوابط کامل به‌صورت آنلاین در دسترس است.

1396-02-21

دیدگاهتان را بنویسید