مشاهده توییت شخصیت‌ها در سایت و اپلیکیشن توییتنا

توییتنا

مشاهده توییت شخصیت‌ها در سایت و اپلیکیشن توییتنا

سایت و اپلیکیشن توییتنا (Tweetna) طی مراسمی در ایران رونمایی شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این نرم افزار امکان مشاهده توییت شخصیت‌ها و رسانه‌های داخلی را بدون نیاز به فیلترشکن فراهم می‌کند.

توییتنا یک برنامه موبایلی است که با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به فیلترشکن به توییتر شخصیت‌های ایرانی دسترسی پیدا کرد. همچنین با این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به آسانی و بدون نیاز به وارد شدن در شبکه توییتر، از آخرین توییت‌های سیاسی، هنری، اجتماعی و ورزشی باخبر شوند.

حسن قدیانی، مدیر پروژه توییتنا در رابطه با این برنامه می‌گوید:

این اپلیکیشن پس از آغاز به کار برنامه اینستانا و در چارچوب قوانین کشور مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت. اینستانا، اولین محصول موفق موسسه فرهنگی و هنری فروزان سحاب اندیش (فرسا) بود که پست‌های اینستاگرامی شخصیت‌های ایرانی را با امکانات خاص بازنشر می‌دهد.

مدیریت زمان در عصر تعدد رسانه‌ها با برنامه‌های اینستانا و توییتنا

مدیر اینستانا و توییتنا اضافه کرد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، مدیریت زمان در عصر تعدد رسانه‌هاست و کاربران می‌توانند به سرعت، آخرین پست‌های مسئولان و شخصیت‌های مشهور در توییتر را بدون نیاز به فیلترشکن ببینند. به گفته قدیانی، پژوهش‌های مختلف و متعددی در زمینه مدیریت زمان استفاده از شبکه‌های مجازی انجام شد و پس از آن، نخستین محصول موسسه فرسا با نام «اینستانا» (شبکه خبری اینستاگرام) رونمایی شد. این اپلیکیشن در اداره اختراعات و علائم تجاری آمریکا (USPTO) نیز به عنوان برنامه، سیستم و متد خبرگزاری شبکه های مجازی ثبت شده است. پس از این مرحله، موسسه فرسا در گروه رسانه و تکنولوژی خود، سیستم خبرگزاری شبکه های مجازی را پیگیری کرد و در مورد شبکه توییتر به تحقیق و آزمایش پرداخت و در نهایت محصول جدیدی با نام «توییتنا» با بررسی‌های فنی، ارتباطی و اجتماعی این شبکه معرفی شد.

توییتنا

شبکه اجتماعی توییتر (Twitter) از چند سال پیش در ایران با محدودیت‌های دسترسی روبرو شده اما همچنان بسیاری از شخصیت‌های مطرح داخلی مانند مسئولان بلندپایه نظام، وزیران، نمایندگان و مدیران کشوری و شخصیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری از این شبکه استفاده می‌کنند. اکنون توییتنا این امکان را به وجود آورده تا کاربران بدون نیاز به ثبت نام در توییتر و استفاده از فیلترشکن، به توییت‌های شخصیت‌های ایرانی دسترسی پیدا کنند.

حسن قدیانی در خصوص امکانات این اپلیکیشن اظهار کرد:

 مشاهده توییت‌ها طبق اصول دسته‌بندی خبرگزاری‌ها بوده و امکانات متنوعی مانند ذخیره تصویری توییت مورد نظر، بازنشر در دیگر شبکه های مجازی و ارسال به پست الکترونیک را برای کاربران فراهم کرده و افراد می‌توانند با کلیک بر روی هر هشتگ از انواع توییت‌هایی که از آن هشتگ استفاده کرده آگاهی پیدا کنند.

شما می‌توانید برای تهیه کردن برنامه توییتنا به فروشگاه‌های ارائه نرم افزارهای موبایلی مراجعه کرده و یا از طریق وبسایت www.tweetna.ir این برنامه را به صورت رایگان بازگذاری کنید.

1396-02-31

دیدگاهتان را بنویسید