مشخصات آیفون 6.1 اینچی لو رفت؛ آیا نسل جدید iPhone SE عرضه می‌شود؟

آیفون 6.1 اینچی

مشخصات آیفون 6.1 اینچی لو رفت؛ آیا نسل جدید iPhone SE عرضه می‌شود؟

بخشی از مشخصات فنی آیفون 6.1 اینچی از طریق Xcode لو رفت. آیا آیفون SE2 همان نسخه اقتصادی گوشی های اپل بوده و در کنار پرچمدار این شرکت معرفی می‌شود؟

توسعه‌دهندگان موفق به پیدا کردن اطلاعاتی تازه در مورد نسخه اقتصادی آیفون که گفته می‌شود صفحه نمایشی 6.1 اینچی داشته و با یک سنسور دوربین در بخش پشتی ارائه می‌شود، پیدا کرده‌اند. در بررسی عمیق محیط Xcode، آنها به ارجاعاتی در مورد آیفون اقتصادی دست یافتند و ظاهرا در این بخش از نام‌های iPhone xx ،iPhone 9.7 و LCP با شماره مدل N84 استفاده شده است.

موضوع زمانی جالب می‌شود که بگوییم آیفون اقتصادی آینده از پنل DCI-P3 LCD و تراشه A10 اپل استفاده خواهد کرد. اگر تصاویر و شایعات قبلی صحت داشته باشند، می‌توان گفت جایگزین iPhone SE در قالب موبایلی به اندازه آیفون 8 با نمایشگر لبه به لبه و ناچ در بخش بالایی به دست کاربران خواهد رسید. ناچ میزبان تمام سنسورهای مورد نیاز برای پشتیبانی از فناوری Face ID اپل خواهد بود و دوربین پشتی هم اندازه‌ای بزرگتر از قبل خواهد داشت. به نظر دستگاه از حداقل 3 گیگابایت رم بهره خواهد برد و اهالی کوپرتینو با معرفی نسخه‌ای جدید با پشتیبانی از دو سیم کارت، علاقه‌مندان را غافلگیر خواهد کرد. هرچند، برخی می‌گویند این نسخه از آیفون 6.1 اینچی به صورت انحصاری در کشور چین به فروش می‌رسد.

1397-06-01

دیدگاهتان را بنویسید