مشخصات فنی اوپو اف 3 پلاس لو رفت؛ دوربین سلفی دوگانه و 4 گیگابایت حافظه رم

مشخصات فنی اوپو اف 3 پلاس لو رفت؛ دوربین سلفی دوگانه و 4 گیگابایت حافظه رم

بعد از انتشار اخباری از کشور فیلیپین و دعوت‌نامه‌های خبری رسمی، تقریبا مطمئن هستیم که اوپو در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) گوشی های جدید اف 3 (Oppo F3) و اف 3 پلاس (Oppo F3 Plus) را معرفی خواهد کرد. حالا نیز مشخصات فنی اوپو اف 3 پلاس به صورت کامل لو رفته که نوید عرضه محصولی قدرتمند را می‌دهد.

تصویر لو رفته از مشخصات فنی اوپو اف 3 پلاس ، از دوربین سلفی دوگانه خبر دارد

به دنبال عرضه بسیاری از گوشی های میان رده و البته پرچمدار بازار با دوربین‌های دوگانه، اوپو نیز دیر یا زود باید وارد این بازی شود. هرچند، به‌نظر مدیران اوپو راه و روش مخصوص خود را دارند و اگر اطلاعات لو رفته از مشخصات فنی اوپو اف 3 پلاس صحت داشته باشند، سازندگان از دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی استفاده خواهند کرد تا رقابت با گوشی ویوو وی 5 (Vivo V5) به شکل جدی‌تری دنبال شود. همچنین به‌نظر این گوشی با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 653 (با شماره مدل MSM8976 Pro) به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود.

مشخصات فنی اوپو اف 3 پلاس

از دیگر ویژگی‌های اوپو اف 3 پلاس می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شبکه 4G-LTE و دو سیم‌کارت نانو به صورت همزمان اشاره کرد. علاوه بر این، احتمالا این گوشی در ابعاد 163.36 در 80.8 در 7.35 میلی‌متر و با وزن 185 گرم تولید خواهد شد. اگرچه تصویر لو رفته از مشخصات فنی اوپو اف 3 پلاس اندازه صفحه نمایش دستگاه را مشخص نمی‌کند، اما وجود نمایشگری فول اچ دی دور از انتظار نخواهد بود.

هنوز جزئیاتی در رابطه با استفاده از دوربین سلفی دوگانه برای نسخه کوچک‌تر این گوشی منتشر نشده و بهتر است تا سوم فروردین برای معرفی رسمی این گوشی منتظر باشیم.

مشخصات فنی اوپو اف 3 پلاس

1395-12-19

دیدگاهتان را بنویسید