مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A6s از طریق TENAA لو رفت

سامسونگ گلکسی A6s

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A6s از طریق TENAA لو رفت

سامسونگ گلکسی A6s یکی از میان‌رده‌های مجهز به دوربین دوگانه غول کره‌ای است که به زودی رونمایی خواهد شد. به لطف حاضر شدن سامسونگ گلکسی ای 6 اس در وب سایت TENAA، پیش از رونمایی رسمی گوشی به مشخصات فنی آن پی بردیم.

بعد از انتشار تصاویر سامسونگ گلکسی A6s از طریق TENAA، مشخصات فنی آن نیز توسط همین مرجع فاش شد. شماره مدل سامسونگ گلکسی ای 6 اس SM-G6200 است که پیشتر، به یک گوشی با نام گلکسی P30 نسبت داده می‌شد.

سامسونگ گلکسی A6s

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A6s

پردازنده اصلی این گوشی متشکل از هشت هسته دارای سرعت 2.2 گیگاهرتز است، به همین دلیل احتمال قدرت گرفتن سامسونگ گلکسی A6s از تراشه اگزینوس 7885 بسیار بالا است. این تراشه را پیشتر در گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018، که به عنوان نخستین محصول دارای دوربین سه گانه این شرکت شناخته می‌شود، دیده بودیم.

حافظه رم سامسونگ گلکسی ای 6 اس 6 گیگابایت بوده و بر اساس ظرفیت داخلی، به دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی تقسیم می‌شود. رزولوشن تصاویر ثبت شده توسط دوربین دوگانه اصلی 12 مگاپیکسل بوده و وضوح تصویر دوربین سلفی، 5 مگاپیکسل است.

نمایشگر 5.9 اینچی سامسونگ گلکسی A6s به یک پنل ال سی دی مجهز شده که با توجه به وجود پنل‌های AMOLED در ارزان‌ترین گوشی های سامسونگ، کمی عجیب به نظر می‌رسد. نسبت ابعاد تصویر و رزولوشن این صفحه نمایش به ترتیب 18:9 و 2160 در 1080 پیکسل است. با توجه به این ویژگی‌ها، همچون میان‌رده‌های اخیر سری A و حتی سری J همچون گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس، در سامسونگ گلکسی A6s خبری از صفحه نمایش Infinity Display نخواهد بود.

ابعاد بدنه دستگاه 156.1 در 76.4 در 8.4 میلی‌متر بوده و در رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز و صورتی عرضه خواهد شد. انتظار داریم سامسونگ گلکسی A6s به عنوان جانشین گوشی گلکسی A8 Star تا چند هفته آتی به صورت رسمی رونمایی شده و چند هفته بعد از عرضه در بازارهای کشور چین، در بازارهای دیگر نقاط دنیا نیز قابل خرید باشد.

1397-07-10

دیدگاهتان را بنویسید