مشخصات فنی و قیمت هواوی میت 20 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

هواوی میت 10 پرو

مشخصات فنی و قیمت هواوی میت 20 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

در حالی که هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) هنوز معرفی نشده است، به تازگی آن را در یک فروشگاه آنلاین رویت کرده‌ایم. این موضوع سبب شد علاوه بر قیمت هواوی میت 20 به مشخصات فنی سومین پرچمدار هواوی در سال 2018 نیز پی ببریم.

بر اساس گفته‌های استیو همرستافر (Steve Hemmerstoffer)، یکی از شناخته شده‌ترین فاش‌کنندگان اطلاعات گوشی های هوشمند، اخیرا به اطلاعات کاملی پیرامون هواوی میت 20 پیش از رونمایی رسمی آن دست پیدا کرده‌ایم. این گوشی ناچ استایل بوده و به یک نمایشگر بزرگ 6.25 اینچی مجهز خواهد شد. داشتن حاشیه‌های فوق‌العاده کم در پایین صفحه نمایش از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

به لطف تصویری که در کنار این اطلاعات از مشخصات فنی و قیمت هواوی میت 20 منتشر شد، به خوبی می‌توان به سبک طراحی گوشی پی برد. بعد از افشای برخی اطلاعات توسط استیو همرستافر طولی نکشید تا تصویری از این گوشی بر روی یکی از فروشگاه‌های آنلاین منتشر شد که درونش قیمت و ویژگی‌های سخت افزاری گوشی مجددا ذکر شده است.

قیمت هواوی میت 20

این گوشی از تراشه کایرین 980، که انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شود، قدرت گرفته و به منظور انتخاب حافظه رم 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت، به کاربران حق انتخاب داده شده است. ظرفیت داخلی این دو نسخه به ترتیب 128 گیگابایت و 256 گیگابایت بوده و هر دو تا 256 گیگابایت از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کنند.

در حالی که تصور می‌کردیم ماژول دوربین سه گانه جدید هواوی تنها در مدل پرو خانواده جدید میت به کار خواهد رفت، در مشخصات فنی مدل پایه نیز شاهد وجود این دوربین دارای توانایی ثبت تصاویر 40 مگاپیکسلی هستیم. شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش زیاد قیمت هواوی میت 20 همین مورد باشد. در پنل جلویی و بر روی بریدگی بالای نمایشگر، یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

طبق انتظار باتری این گوشی همچنان غول‌پیکر بوده و دارای ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت است. خوشبختانه هواوی همانند سال قبل، پرچمداران تازه وارد سری میت را همراه با جدیدترین نسخه اندروید عرضه خواهد کرد. سیستم عامل هواوی میت 20 به صورت پیش‌فرض EMUI 9.0 است که نسخه سفارشی‌سازی شده‌ای از اندروید 9 پای به شمار می‌رود.

قیمت هواوی میت 20

طبق روال گذشته، انتظار می‌رود گوشی های خانواده Mate 20 یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی و دو ماه دیگر به بازارهای سراسر دنیا عرضه شوند. بعد از بررسی مشخصات فنی هیجان‌انگیز این گوشی به قسمت ناراحت‌کننده می‌رسیم. بعد از اپل، سامسونگ و سونی، اکنون نوبت به هواوی رسیده تا پرچمداری هزار دلاری معرفی کند. طبق اخبار جدید، قیمت هواوی میت 20 برابر 999 دلار خواهد بود. به این ترتیب قطعا قیمت مدل پرو از هزار دلار نیز تجاوز می‌کند.

1397-05-25

دیدگاهتان را بنویسید