معرفی ماوس های بی صدای لاجیتک در نمایشگاه IFA 2016

ماوس های بی صدای لاجیتک

معرفی ماوس های بی صدای لاجیتک در نمایشگاه IFA 2016

کنفرانس های پیش از نمایشگاه IFA 2016 از ساعاتی قبل آغاز شده و شاهد رونمایی از محصولات جدید کمپانی ها هستیم. در همین راستا لاجیتک که در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر شهره خاص و عام است، از سری ماوس‌ های بی‌ صدای خود در IFA 2016 رونمایی کرد.برای آشنایی با ماوس های بی صدای لاجیتک در ادامه همراه گجت نیوز باشید.

صدای کلیک‌های پشت سر هم ماوس اگر چه برخی اوقات جذاب و حتی برای تائید انجام کلیک لازم به نظر می‌رسد اما برای افرادی که به وبگردی‌های شبانه و سکوت در محیط اطراف خود عادت دارند بعضی مواقع آزاردهنده به حساب میاید. در همین راستاساعاتی پیش در نمایشگاه IFA شاهد رونمایی از  از سری ماوس های بی صدای لاجیتک با نام‌های M220 Silent و M330 Silent Plus بودبم کرد که از استاندارد Quiet Mark پیروی می‌کنند.

لازم به ذکر است که مکانیزم این ماوس‌ ها اگرچه بازخورد مکانیکی را به خوبی برای تائید کلیک به انگشت کاربر منتقل می‌کند، با این حال نویز ناشی کلیک در آن‌ها تا 90 درصد کاهش یافته به طوری که تقریباً هیچ صدایی در هنگام کلیک کردن شنیده نخواهد شد. ماوس های بی صدای لاجیتک از طریق وایرلس و به واسطه یک داک یواس‌بی قابلیت اتصال به دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز، مک و حتی مک بوک‌ها را دارا بوده و در صورت استفاده نکردن از آن‌ها به مدت زمان معلومی، به طور خودکار خاموش خواهند شد تا مصرف باتری آن کاهش یابد. انتظار می‌رود مدل‌های M220 Silent و M330 Silent Plus این شرکت به ترتیب با قیمت 24 و 29 دلار به زودی راهی بازار شود.

البته لاجیتک در این نمایشگاه از ماوس‌ های سه‌گانه سری M720 نیز رونمایی کرده به عنوان یک قابلیت منحصر با تطبیق پذیری از پلتفرم اگنوستیک می‌توان آن‌ها را به طور هم‌زمان به سه دستگاه مختلف متصل کرد. لازم به ذکر است که این سری نیز قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و یا درگاه یواس‌بی را دارا بوده، با این حال شما می‌توانید با خرید یک دانگل گیرنده دستگاه‌های ساخت لاجیتک، شش ماوس و کیبورد را بدون نیاز به لوازم جانبی اضافه به دستگاه‌های خود متصل نمایید. ناگفته نماند که ماوس ‌های سری M720 نیز با قیمت پایه 69.99 دلاری عرضه خواهند شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین قیمت رم موبایل و متنوع ترین مدل های شارژر وایرلس موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

1395-06-10

دیدگاهتان را بنویسید