معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

پلازامگ: استفاده از نرم افزار زیباسازی چهره همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد. اپلیکیشن های زیبایی می توانند ایرادات کوچک چهره را از بین ببرند و حتی با استفاده از یک برنامه زیبایی مناسب می توانید طراوت و زیبایی بیشتر به عکس های خود ببخشید. اگر به دنبال برنامه فیلتر چهره مناسب برای موبایل اندروید و یا آیفون خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

اگر از طرفداران پروپا قرص عکاسی سلفی هستید، حتما به زیبایی چهره خود نیز اهمیت زیادی می‌دهید. گاهی اوقات به دلیل نور ضعیف، ضعیف بودن دوربین سلفی و یا مساعد نبودن شربایط مختلف ممکن است تصاویر سلفی که ثبت می‌کنیم چندان رضایت بخش نباشند. از این رو یک سری از برنامه‌ها به عنوان اپلیکیشن های زیبایی چهره برای اندروید و iOS وجود دارند که چنین مشکلاتی را به راحتی رفع می‌کنند و با افکت‌ها، فیلترها و ویژگی‌های متنوع به کمک کاربران می‌آیند

درواقع این نوع از برنامه زیبا سازی صورت در عکس کارهای متنوعی از جمله روشنایی تصویر، درخشان کردن رنگ پوست و یا چشم، سفیدکردن دندان‌ها با لبخندی ایده‌آل و همچنین تغییر در موها را انجام می‌دهند. علاوه بر این از بین بردن چین و چروک پوست نیز می‌تواند از دیگر دستاوردهای برنامه های فیلتر چهره برای اندروید و یا iOS باشد.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

با توجه به این موضوع اپلیکیشن های زیبایی مختلفی برای اهداف یاد شده وجود دارند که در ادامه مقاله ما 10 نمونه از بهترین اپلیکشین های زیباساز چهره را معرفی می‌کنیم. از طرفی علاوه بر آشنایی با این نرم افزارهای موبایلی شما از همینجا نیز می‌توانید نسبت به نصب آنها در گوشی اندروید و یا آیفون خود اقدام کنید.

چرا از اپلیکیشن های زیباساز چهره اینقدر استقبال شد؟

از آنجایی که روند استفاده از دوربین گوشی‌های هوشمند برای ثبت تصاویر سلفی رو به افزایش است، درنتیجه یک اپلیکیشن زیباسازی چهره برای اندروید و آی او اس می‌تواند طرفداران زیادی در میان دوستداران و مشتاقان سلفی و عکاسی با گوش‌های هوشمند داشته باشد. به عنوان یک نرم افزار زیبا کننده چهره، این اپلیکیشن های زیبایی کار ادیت و ویرایش تصویر را با امکاناتی که در خود جای داده‌اند، به طبیعی‌ترین شکل ممکن انجام خواهند داد. درواقع یک اپلیکیشن زیباسازی عکس چهره برای اندروید و یا آی او اس این توانایی را دارد که نقص‌های موجود در چهره را از بین ببرد، پوست را شفاف‌تر جلوه دهد و در صورت تمایل کاربران، آرایش را هم به چهره اضافه کنند.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

هرچند امروزه امکانات زیبا سازی در نرم افزارهای مختلف شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام وجود دارد، اما از طرف دیگر نرم افزارهای مستقلی نیز برای این کار برای گوشی‌های اندروید و آی او اس طراحی شده‌اند که می‌توانند به‌عنوان اپلیکیشن های زیبایی در ویرایش تصاویر سلفی به کمک کاربران بیایند. در اینجا هم می‌توانید با اپلیکیشن‌هایی که کار با اینستاگرام را لذت‌بخش‌تر میکنند، آشنا شوید.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیباسازی چهره

اگر از طرفداران عکاسی با گوشی‌های هوشمند و مهم‌تر از همه ثبت تصاویر سلفی هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم در ادامه با معرفی مواردی از بهترین برنامه فیلتر چهره همراه ما باشید. در این راستا باید اشاره کنیم که گوگل پلی استور و همچنین اپ استور اپل بهترین بسترها برای دانلود نرم افزارهای مورد نیاز کاربران هستند اما مشکل اینجاست زمانی که سرچ می‌کنید، تعداد بی‌شماری از این اپلیکیشن‌ها برای نصب به شما معرفی خواهند شد که آشنایی چندانی نیز با آنها ندارید. از این رو در ادامه 10 نمونه از محبوب‌ترین نرم افزاری که چهره را زیبا میکند برای اندروید و آی او اس را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار زیباسازی عکس چهره «بیوتی پلاس BeautyPlus»

یکی دیگر از برنامه های فیلتر چهره BeautyPlus است. نرم افزار زیباسازی چهره BeautyPlus که هم نسخه اندروید و هم نسخه آی او اس آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد، ویژگی‌های بی شماری برای ویرایش تصاویر ثبت شده با دوربین و همین‌طور تصاویر سلفی را در خود جای داده است. در این نرم افزار فیلترهای زیادی وجود دارند. این فیلترها می‌توانند حجم موها را افزایش دهند، رنگ چشم را ویرایش کنند و همچنین میزان شفایت چهره را نیز بالا ببرند.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

ازآنجایی‌که این برنامه های فیلتر چهره قابلیت‌های بی شمار دیگری را نیز در خود جای داده است، باید بگوییم که کاربران زیادی دارد. همچنین می‌توانید برخی از فیلترهای واقعیت افزوده را نیز در این اپلیکیشن زیباکننده چهره برای اندروید و آیفون مشاهده کنید. شما می‌توانید نسخه اندروید نرم افزار BeautyPlus را از این لینک و نسخه آی او اس آن را هم از این لینک در اپل استور دانلود کنید.


برنامه فیلتر چهره «YouCam Perfect & YouCam Makeup»

اپلیکیشن YouCam Perfect & YouCam Makeup بر روی دو بخش ویرایش تصویر و همچنین افزودن آرایش به چهره تمرکز دارد. درواقع با نصب این اپلیکیشن شما یک آرایشگر الکترونیکی در اختیار خواهید داشت که می‌تواند به بهترین شکل ممکن تصاویر ثبت شده را ویرایش کند. علاوه بر این اعمال فیلتر بر روی تصاویر سلفی نیز از دیگر ویژگی‌های نرم افزار زیباسازی چهره اندروید و آی او اس YouCam Perfect & YouCam Makeup شناخته می‌شود.

همچنین خوب است اشاره کنیم که مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن مربوط به فیلترهای قابل توجه از جمله جلوه‌های هالووین و … است. گفتنی است که دانلود این برنامه رایگان بوده و نسخه اندروید آن از اینجا و نسخه آیفون آن نیز از اینجا قابل دانلود خواهد بود. البته لازم به ذکر است که برخی از ویژگی‌های برجسته برنامه با پرداخت درون برنامه‌ای قابل خریداری خواهند بود.


نرم‌افزار زیباسازی چهره «B612»

نرم افزار چهره B612 مطمئناً یکی از بهترین برنامه‌های زیباسازی و ویرایش تصاویر سلفی و چهره محسوب می‌شود. چرا که امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. درواقع این برنامه بیش از 1500 استیکر در خود دارد که از آنها می‌توان در ویرایش تصاویر استفاده کرد. علاوه بر این تعداد زیادی افکت و فیلتر در آن قرار داده شده است که کاربران می‌توانند آنها را بر روی تصاویر مورد نظر خود اعمال کنند.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

نرم افزار زیباسازی چهره B612 همچنین این امکان را فراهم کرده است تا علاوه بر تصاویر ثبت شده بتوانید تصاویری که در گالری هم موجود است را نیز ویرایش کنید. علاوه بر این ایجاد جلوه‌های صوتی ویژه و کلیپ‌های کوتاه از دیگر کارهایی است که می‌توان با این نرم افزار انجام داد. این برنامه که جزو بهترین نرم افزار های زیباکننده چهره برای اندروید و آی او اس شناخته می‌شود، رایگان بوده و می‌توانید آن را برای نسخه اندروید از اینجا دانلود کنید. همچنین نسخه آیفون آن هم از اینجا قابل دانلود است.


اپلیکیشن زیباسازی چهره «Sweet Camera»

اپلیکیشن زیباسازی چهره Sweet Camera به عنوان یکی از بهترین برنامه های فیلتر چهره پیشنهادی گوگل پلی در این زمینه شناخته می‌شود. گفتنی است که این برنامه تنظیمات بسیار زیادی دارد و فیلترهای جذاب و متنوعی را در خود جای داده است. از دیگر نقاط قوت این نرم افزار زیباسازی چهره برای اندروید و آیفون می‌توان به بازسازی اعضای بدن اشاره کرد.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

با همه اینها خوب است بدانید این برنامه فیلتر چهره رایگاه بوده و می‌توانید آن را به راحتی از پلی استور گوگل و از طریق این لینک دانلود کنید. همچنین اگر گوشی آیفون در اختیار دارد و از کاربراین سیستم عامل iOS هستید برای دانلود نرم افزار زیباسازی چهره Sweet Camera از اینجا اقدام کنید.


برنامه زیبایی چهره «Sweet Selfie»

یکی دیگر از برنامه های فیلتر چهره که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم، برنامه زیبا کننده چهره Sweet Sefie است. این برنامه نیز به مانند سایر همتایان خود در این زمینه از افکت‌ها فیلترهای متعدد و متنوعی سود می‌برد و ویژگی‌هایی نیز دارد که آن را از سایرین متمایز کرده است.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

درواقع برنامه فیلتر چهره سوییت سلفی امکان سفید کردن دندان‌ها را نیز دارد و همچنین امکان تغییر مدل مو هم در آن گنجانده شده است. در این راستا خوب است بدانید که برنامه یاد شده در سال 2016 توانست عنوان بهترین برنامه ادیت تصاویر سلفی را نیز از سوی پلی استور گوگل از آن خود کند. برای دانلود نسخه اندروید این برنامه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید و اگر از دارندگان گوشی‌های آیفون هستید نیز از اینجا اقدام کنید.


نرم افزار زیباسازی چهره «Bestie – Camera360 Selfie»

برنامه فیلتر چهره Bestie امکانات زیادی برای ویرایش و همچنین زیباسازی چهره در اختیار کاربران قرار خواهد داد. درواقع این برنامه مملو از افکت‌ها و فیلترهای جذاب و چشمگیر است که برای حالت پرتره و ویرایش آن انتخاب مناسبی خواهد بود. علاوه بر این برنامه یاد شده استیکرهای متنوعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و در این راستا کاربران می‌توانند جواهرات و تزیینات دیگری را به تصاویر خود اضافه کنند.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

همچنین تشحیص خودکار Quick-Fix و ایموجی‌های متحرک نیز به عنوان یک دوربین زیباسازی چهره نیز عمل می کند و باعث جذابیت بیشتر این برنامه زیباساز چهره برای اندروید و آیفون شده است. خوب است بدانید این برنامه فیلتر چهره امکانی را هم فراهم می‌آورد تا افراد بتوانند با استفاده از تایمری که بر روی دوربین عقب گوشی اعمال می‌کنند از آن برای عکاسی سلفی نیز بهره‌مند شوند. برای دانلود رایگان این برنامه در نسخه اندروید کافی است به اینجا مراجعه کنید. همچنین نسخه آیفون آن نیز فروشگاه اپ استور به این آدرس نیز موجود خواهد بود.


نرم‌افزار زیباسازی چهره «BeautyCam»

گفتنی است که BeautyCam از جدیدترین اپلیکیشن های زیبایی چهره محسوب می‌شود. این برنامه زیبایی ویژگی‌هایی مانند AI Portrait را در خود جای داده است که بدین وسیله می‌تواند کیفیت بالایی را برای ویرایش تصاویر HD به ارمغان آورد. همچنین فیلترهایی با کیفیت بالا و استیکرهای متنوع با شخصیت‌های جذاب از دیگر ویژگی‌های خوب این نرم افزار زیباسازی چهره برای اندروید و iOS محسوب می‌شود.

این برنامه فیلتر چهره به صورت رایگان عرضه می‌شود و با پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانید از دست تبلیغات موجود در برنامه نیز رها شوید. برای دانلود نسخه اندروید برنامه BeautyCam می‌توانید از اینجا اقدام کنید. برای دانلود نسخه iOS این نرم افزار زیباساز چهره نیز از به اپ استور اپل به این آدرس مراجعه کنید.


نرم‌افزار زیباساز چهره «Hair Color Changer»

نرم افزار زیباساز چهره Hair Color Changer یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن های زیبایی چهره در زمینه تغییر رنگ مو است. این برنامه زیبایی دارای بیش از 40 رنگ پیش فرض در درون خود بوده که طیف وسیعی از رنگ‌ها را با توناژ و درجه‌های متفاوت شامل می‎شود.

معرفی پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های زیبایی چهره

گفتنی است نصب این برنامه رایگان بوده و بعد از ویرایش رنگ مو نیز امکان به اشتراک‌گذاری تصویر برای کاربران فراهم شده است. برای نصب این برنامه در نسخه اندروید می‌توانید از اینجا و برای نسخه آیفون نیز می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

با استفاده از اپلیکیشن های زیبایی که در این مطلب معرفی کردیم، می‌توانید تصاویر خود را آنطور که می‌خواهید ویرایش کرده و چهره خود را زیباتر کنید. برنامه زیبایی چهره رایگان بوده اما برای استفاده از گزینه‌های پیشرفته‌تر برخی از آن‌ها نیاز به پرداخت پول است. شما هم اگر برنامه کاربردی در این زمینه می‌شناسید، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید