منتظر رونمایی از نسخه مینی گلکسی اس 8 نباشید!

منتظر رونمایی از نسخه مینی گلکسی اس 8 نباشید!

سامسونگ نسخه مینی گلکسی اس 8 را عرضه نخواهد کرد. با انتشار این خبر اکنون می‌دانیم شایعات پیشین پیرامون عرضه گلکسی اس 8 مینی (Galaxy S8 Mini) کذب بوده‌اند.

گلکسی اس 5 مینی، آخرین نسخه ارزان‌قیمت پرچمداران سری S سامسونگ بود و دیگر بعد از آن، حین عرضه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 نسخه ریز نقشی از آن‌ها معرفی نشد. اما چند روز قبل، خبر عرضه گلکسی اس 8 مینی در آینده‌ای نزدیک در رسانه‌های خبری پیچید. برخلاف دیگر شایعات، این صحبت را آن‌چنان جدی نگرفتیم، چرا که مطرح‌کننده این ادعا هیچ سند و مدرکی برای صحبت خود نداشت و منبعی معرفی نکرده بود.

مجهز شدن به صفحه نمایش از نوع Infinity Display دارای اندازه 5.3 اینچ، استفاده از چیپست اسنپدراگون 821 و همچنین وجود 4 گیگابایت حافظه رم در کنار 32 گیگابایت ظرفیت داخلی، از جمله مشخصات سخت افزاری این محصول عنوان شده بودند.

رد خبر عرضه نسخه مینی گلکسی اس 8

یکی از کاربران چینی توییتر که به نظر می‌رسد ارتباط مستقیمی با مهندس‌های این شرکت دارد، به نقل از آن‌ها عرضه نسخه کوچک گلکسی اس 8 را رد کرده است. با وجود انتشار این توییت، همچنان امید کاربران برای مشاهده نسخه ریز نقش پرچمدار سال جاری سری S از بین نرفته است.

سامسونگ نسخه مینی گلکسی اس 8

مزیت این دسته از گوشی های موبایل، امکان در دست داشتن نسخه‌ای ارزان‌قیمت از پرچمداران سامسونگ است. اگر این غول کره‌ای واقعا چنین تصمیمی داشته باشد، به زودی اخبار موثق بیشتری منتشر خواهند شد.

1396-04-16

دیدگاهتان را بنویسید