مهمترین دلیل عدم استقبال از خرید آیفون 8 چیست؟ (نظرسنجی)

مهمترین دلیل عدم استقبال از خرید آیفون 8 چیست؟ (نظرسنجی)

مهمترین دلیل عدم استقبال از خرید آیفون 8 چیست؟ (نظرسنجی)

طبق نتایج یک نظرسنجی در گجت نیوز، درصد کمی از کاربران تمایلی به خرید آیفون 8 (iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) داشته‌اند. اما دلیل این عدم استقبال چیست؟

در حالی که چند روزی از ورود آیفون های جدید اپل به بازار ایران می‌گذرد، گزارش‌ها از عدم تمایل کاربران ایرانی به خرید آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خبر می‌دهند. با نگاهی به آمار و ارقام، می‌بینیم که فروش این محصولات در سایر کشورهای جهان نیز کمتر از حد انتظارات و پیش‌بینی‌های تحلیلگران برجسته‌ای همچون مینگ‌چی کو بوده است.

اما در مقایسه آیفون 8 و نسخه پلاس آن، نتایج نظرسنجی گجت نیوز نشان داد کاربران تمایل بیشتری به خرید آیفون 8 پلاس دارند؛ این گوشی تنها نسخه موجود در بازار آیفون های جدید اپل است که می‌توان با استفاده از حالت نورپردازی پرتره (Portrait Lighting) آن، تصاویر بی‌نظیر و جالبی گرفت. البته این یکه‌تازی دوربین آیفون 8 پلاس تا زمان عرضه آیفون 10 (iPhone 10) بیشتر دوام نخواهد داشت.

حال سوال اینجاست؛ به نظر شما دلیل عدم استقبال و پرهیز از خرید آیفون 8 از سوی کاربران چیست؟ پاسخ خود را با شرکت در نظرسنجی زیر برای ما ارسال کنید. در پایان، دیدگاهتان را نیز در این خصوص در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

1396-07-22

دیدگاهتان را بنویسید