مودم ایسوس RT-AX88U باز هم شبیه به سفینه فضایی طراحی شده است

ایسوس RT-AX88U

مودم ایسوس RT-AX88U باز هم شبیه به سفینه فضایی طراحی شده است

مودم جدید ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این مودم ایسوس RT-AX88U نام داشته و همانند روترهای ایسوس که پیشتر معرفی شده‌اند، دارای ظاهری شبیه به سفینه‌های فضایی است.

نمایشگاه CES 2018 همانند سال‌های گذاشته محل رونمایی روترهایی با شکل‌های عجیب و غریب بوده و مثل همیشه ایسوس در این زمینه پرچمداری می‌کند. روتر / مودم ایسوس RT-AX88U دارای ظاهری شبیه به سفینه‌های فضایی است، با این تفاوت که در مقایسه با محصولات پیشین، ظاهر شفاف‌تری دارد.

همانطور که ایسوس در نمایشگاه IFA نیز اعلام کرده بود، RT-AX88U نخستین روتر وای فای 802.11ax این شرکت بوده و می‌تواند به حداکثر سرعت عملی 6 هزار مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند. البته، بهره بردن از این قابلیت نیازمند داشتن اینترنتی پرسرعت است، در این صورت مودم ایسوس RT-AX88U خواهد توانست عین پهنای باند را در قالب امواج رادیویی منتشر کرده و به کاربران اجازه بدهد به صورت بی‌سیم، از حداکثر سرعت اینترنت در دسترس استفاده کنند.

در این مودم وای فای ایسوس هشت پورت اترنت وجود دارد و به وسیله آن‌ها می‌توان وسایلی که فاقد گیرنده وای فای هستند را به اینترنت متصل کرد. متاسفانه هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است.

1396-10-19

دیدگاهتان را بنویسید