مینگ چی کو:‌ منتظر طراحی متفاوتی از اپل واچ سری 3 نباشید!

منتظر شکل متفاوتی از اپل واچ سری 3 نباشید

مینگ چی کو:‌ منتظر طراحی متفاوتی از اپل واچ سری 3 نباشید!

به گفته‌ی مینگ چی کو ظاهرا اپل واچ سری 3 (Apple Watch Series 3) نیز از طراحی متفاوتی برخوردار نخواهد بود، اما اتصال 3G‌ یا 4G‌ به آن افزوده می‌شود. این درحالیست که پیشتر شنیده بودیم شکل ظاهری آن متفاوت از دو نسل پیشین خود است.

هر زمانی که اپل واچ معرفی می‌شود، ما شاهد ادامه روند طراحی قبلی آن هستیم. این درحالیست که بسیاری از کاربران انتظار طرح و شکلی متفاوت از آن را دارند، اما دو سری گذشته آن عملا از شکلی یکسان با تنها کمی تفاوت وارد بازار شده است. طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر متفاوت بودن شکل ظاهری اپل واچ سری 3 شنیده می‌شد، اما به نظر می‌رسد برای ملاقات با یک اپل واچ متفاوت باید بیشتر صبر کنیم.

با توجه به گزارش جدید وب‌سایت اپل اینسایدر، مینگ چی کو یکی از تحلیلگران مشهور حوزه تکنولوژی اظهار داشته است که اپل واچ سری 3 نیز مطابق دو نسل پیشین خود از داشتن طرح و شکل تازه بی‌بهره خواهد بود. در واقع این نسل از ساعت هوشمند اپل تقریبا تمام ویژگی‌های طراحی اپل واچ سری 1 و 2 را به همراه دارد، در عوض تفاوت اصلی آن در ارائه‌ی قابلیت اتصال تلفنی (3G‌ یا 4G) است.

مدل LTE‌ اپل واچ سری 3 محبوب‌ترین مدل ساعت‌های اپل خواهد شد

در راستای آنچه که ما شنیده‌ایم، به جز این مورد کو می‌گوید که به علت محدودیت‌های تکنولوژیکی و تجاری، اپل نمی‌تواند طراحی کاملا متفاوتی را ارائه کند و شاهد آن خواهیم بود که اپل واچ سری 3 با ظاهری نسبتا یکسان، اما اتصال موبایلی روانه بازارها خواهد شد. بسته به بازارها، مدل 3G یا LTE این ساعت به فروش خواهد رسید، اما هنوز مشخص نیست هر مدل متعلق به کدام بازارها است. کو همچنین برآورد می‌کند که مدل LTE‌ این ساعت، می‌تواند بیشترین فروش را در بین ساعت‌های اپل داشته باشد. وی فروش بین 8 الی 9 میلیون دستگاه در نیمه دوم سال 2017 را برآورد کرده است.

با تمام این تفاسیر آیا شما حاضرید اپل واچ خود را تنها به خاطر اتصال تلفنی به نسل جدید ارتقا ببخشید، و یا اگر تا به حال آن‌ها را نداشته‌اید، اقدام به خرید اپل واچ سری 3 کنید؟

1396-05-24

دیدگاهتان را بنویسید