مینی کامپیوتر NUC اینتل – Intel NUC Mini-Computer : مشخصات و قیمت

مینی کامپیوتر NUC اینتل

مینی کامپیوتر NUC اینتل مجهز به پردازنده نسل هفتمی Core i و ظاهری جدید

وقتی که به دنبال یک مینی کامپیوتر می‌گردید، مینی کامپیوتر NUC اینتل جزو بهترین گزینه‌های پیش روی شماست که با استانداردهای روز جهان مطابقت دارد. این کامپیوترهای جذاب و جمع و جور به خاطر مقرون به صرفه بودن، قدرتمند بودن و جثه‌ی کوچکی که دارند  خیلی زود به محبوبیت جهانی دست پیدا کردند. حالا این کامپیوترها بهتر از هر زمان دیگری هستند: غول کامپیوتری جهان، نسل تازه‌ای از مینی کامپیوتر NUC اینتل را همراه با پردازنده های دسکتاپی نسل هفتمی، یک طراحی تازه و درگاه های تاندربولت 3 رونمایی کرده است.

این کامپیوترها در پنج مدل جدید رونمایی شده‌اند. دو مدل از این مینی کامپیوترها مجهز به پردازنده دسکتاپی Core i3 بوده، دو کامپیوتر از پردازنده های Core i5 بهره می‌برند و جالبتر وقتیست که یکی مدل مجهز به پردازنده دسکتاپی Core i7 نیز در اینجا موجود است. هر 5 مدل نیز در دو نسخه با اندازه متفاوت عرضه خواهند شد.  مدل بزرگ‌تر که از حافظه های 2.5 اینچی ساتا پشتیبانی می‌کند و یک نسخه کوچکتر که برای بخش حافظه خود، از چیپ های PCI Express SSD به خاطر جثه کوچکی که دارند استفاده می‌کنند. شاید کمی یکنواخت به نظر برسد اما گفتنیست که تمامی مدل های مینی کامپیوتر NUC اینتل در رنگ تیره روانه بازار خواهند شد.

درگاه های ارتباطی مینی کامپیوتر NUC اینتل

شاید به نظر این کامپیوترها کوچک باشند، اما اینتل آن‌ها را به گزینه های ارتباطی متعددی مجهز کرده است. هر یک از این مدل ها مجهز به 4 درگاه USB 3.0 خواهند بود که با درگاه اترنت، HDMI و یک درگاه صوتی همراه هستند. نیاز به گفتن نیست که یک کارتخوان میکرو اس دی و یک سوکت USB C تاندربولت 3 نیز بر روی این کامپیوترها خودنمایی می‌کند. متاسفانه اینتل هنوز قیمت کامپیوترهای جدید خود را اعلام نکرده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید