نتایج بنچمارک وان پلاس 6 تی در سایت آنتوتو منتشر شد

بنچمارک وان پلاس 6 تی

نتایج بنچمارک وان پلاس 6 تی در سایت آنتوتو منتشر شد

نتایج بنچمارک وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) در سایت آنتوتو (AnTuTu) منتشر شد. آنتوتو، وان پلاس 6 تی را یکی از سریع‌ترین گوشی های اندرویدی و مانند یک گوشی گیمینگ معرفی کرده است.

گوشی وان پلاس 6 تی به عنوان جدیدترین پرچمدار کمپانی چینی وان پلاس به تازگی معرفی شده است. این گوشی اندرویدی از قدرتمندترین تراشه‌ی حال حاضر کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 به همراه صفحه نمایش فول اچ دی پلاس 1080p استفاده می‌کند.

صفحه نمایش فول اچ دی پلاس در مقایسه با نمایشگرهای QuadHD کیفیت کمتری دارد؛ مخصوصا در گوشی های امروزی با صفحه نمایش بزرگ‌تر از 6 اینچ، این موضوع بیشتر به چشم می‌آید. با این حال، صفحه نمایش QHD زیرسیستم گرافیکی سنگینی دارد و مصرف باتری آن نیز بیشتر است و به همین خاطر، معمولا گوشی های دارای صفحه نمایش QHD امتیاز کمتری در مقایسه با گوشی های دارای صفحه نمایش 1080p می‌گیرند.

امتیاز بالای 298 هزار برای بنچمارک وان پلاس 6 تی

با این اوصاف، جای تعجب نیست که نتایج بنچمارک وان پلاس 6 تی در سایت آنتوتو عالی است. AnTuTu تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی وان پلاس 6T پس از گوشی گیمینگ ایسوس ROG، دومین گوشی اندرویدی سریع جهان است.

بنچمارک وان پلاس 6 تی

انتظار می‌رود گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) با اولین چیپست 7 نانومتری در میان گوشی های اندرویدی در بالای این فهرست قرار بگیرد، اما تست‌های انجام شده نشان می‌دهد با وجود چیپست قدرتمند کایرین 980، صفحه نمایش QHD این گوشی مانع از حداکثر کارایی و عملکرد آن شده است.

در هر صورت، اکنون وان پلاس 6 تی یکی از سریع‌ترین گوشی های جهان به شمار می‌رود و رابط کاربری سبک و سریع OxegenOS مبتنی بر اندروید 9 پای نیز به یک تجربه‌ی سریع و روان در هنگام کار با گوشی کمک می‌کند.

1397-08-08

دیدگاهتان را بنویسید