نخستین تصاویر از هدفون های گلکسی اس 8 با برند AKG به بیرون درز کرد

هدفون های گلکسی اس 8

نخستین تصاویر از هدفون های گلکسی اس 8 با برند AKG به بیرون درز کرد

بعد از معرفی تبلت گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) در نمایشگاه MWC 2017، مدیران تایید کردند که پرچمداران آینده سامسونگ همراه با هدفون‌های “AKG” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بعد از انتشار شایعات بسیار در مورد گوشی های جدید این شرکت کره‌ای، حالا شاهد انتشار اولین تصاویر از هدفون های گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) با برند AKG هستیم.

همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است، هدفون های گلکسی اس 8 حالا با کیفیتی بالاتر از گذشته تولید شده و طراحی جدید آنها درخور پرچمداران جدید سامسونگ خواهد بود. به‌علاوه، کابل این هدفون‌ها بر خلاف گذشته که از جنس پلاستیک معمولی بودند، بافته شده که مقاومت آن را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

در مورد عملکرد این هدفون‌ها هنوز کمی زود است بخواهیم قضاوت کنیم؛ اما شکی نیست که کیفیت آنها بسیار بالاتر از گوشی‌هایی خواهد بود که پیشتر همراه با پرچمداران سری گلکسی عرضه شده بود.

در حال حاضر کمپانی آمریکایی AKG، بخشی از شرکت مشهور هارمن (Harman) بوده و زیر مجموعه سامسونگ محسوب می‌شود.

هدفون های گلکسی اس 8 با برند AKG

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1395-12-30

دیدگاهتان را بنویسید