نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 تنها یک تغییر نام از مدل One M9s !

نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 تنها یک تغییر نام از مدل One M9s !

نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 تنها یک تغییر نام از مدل One M9s به‌نظر می‌رسد. گوشی اچ تی سی وان ام 9 پرایم (Camera Edition) چند روز پیش در آلمان معرفی شد.این گوشی هم اکنون در برخی کشورهای اروپایی نظیر آلمان و لهستان عرضه شده است.

خبر‌های جدید منتشر شده‌ی مربوط به نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 شوک برانگیز بوده است. دیروز وب‌سایت phonearena خبری را منتشر کرد به این مضمون؛ سهام کمپانی اچ تی سی دو روز قبل 10 درصد کاهش یافت و دیروز یک کاهش 3 درصدی دیگر را تجربه کرد. سرمایه‌گذاران از خبر‌های جدید مربوط به این کمپانی تایوانی خشنود نیستند. پیش فروش گوشی اچ تی سی 10 در خرده‌فروش آنلاین بزرگ چین تنها 251 دستگاه بوده است. این کمپانی با ارسال گوشی اچ تی سی 10 خود به آمریکا قصد دارد تا بازار فروش بهتری برای آن بیابد. این دستگاه احتمالا در آمریکا توسط اپراتور ورایزون به فروش خواهد رفت.

کمپانی اچ تی سی امسال با رونمایی از گوشی HTC 10 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند امسال را روانه‌ی بازار کرده است. حال این شرکت پس از سامسونگ و ال‌جی در لهستان ( و آلمان ) با معرفی نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 مجددا همه را گیج کرده و جالب اینجاست که این گوشی تنها یک تغییر نام از گوشی  HTC One M9s است.

نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 تنها یک تغییر نام به‌نظر می‌رسد

نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت فول اچ دی) است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6795 با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز در قلب آن جای گرفته، 2 گیگابایت رم داشته و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن قابل ارتقا خواهد بود. درپشت گوشی HTC One M9 (البته نسخه‌ی دوربین پرایم)، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.0 و تثبیت کننده‌ی تصویر نوری قرار گرفته و دوربین جلویی آن با قابلیت اولترا پیکسل طراحی شده است. نیروی این دستگاه از یک باتری 2840 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 در حال حاظر فقط در لهستان و آلمان موجود بوده و در لهستان با پرداخت 23 سنت برای بستن قرارداد با یکی از اپراتور‌های این کشور و سپس پرداخت ماهیانه 25.88 دلار، قابل خریداری است. برخی از خبر‌ها حاکی از آن است که احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی دوربین پرایم HTC One M9 در سراسر اروپا، وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید