نسخه جدید پلیر VLC پس از یک سال سکوت برای اندروید منتشر شد

نسخه جدید پلیر VLC

نسخه جدید پلیر VLC پس از یک سال سکوت برای اندروید منتشر شد

نسخه جدید پلیر VLC برای اندروید منتشر شد. در ادامه با قابلیت‌های جدید و تغییرات اپلیکیشن VLC Media Player 2.5 آشنا شده و آن را دانلود کنید.

سال گذشته بود که Videolabs، تیم توسعه دهنده پلیر VLC آخرین به‌روزرسانی این اپلیکیشن اندرویدی را منتشر کرد. حال آن‌ها پس از گذشت یک سال بار دیگر اقدام به آپدیت اپلیکیشن پخش کننده خود کرده و تغییرات مهم و بزرگی را در آن اعمال کرده‌اند. اینگونه به نظر می‌رسد نسخه جدید پلیر VLC که هم اکنون برای تمامی کاربران در پلی استور گوگل موجود است، از قابلیت‌های جدیدی بهره می‌برد تا بتوان‌ از آن به عنوان یکی از بهترین پلیرهای موبایلی حال حاضر نام برد.

نسخه جدید پلیر VLC

برای شروع، باید گفت که نسخه 2.5 پلیر VLC قابلیت پشتیبانی از پلتفرم اندروید اتو همراه با ویدیوهای 360 درجه‌ای را دریافت کرده است. همچنین اگر شما یک دیوایس مجهز به اندروید 8 اوریو داشته باشید، می‌توانید در این اپلیکیشن از حالت تصویر در تصویر (PiP) نیز بهره‌مند شوید. حالت روز/شب و اکولایزرهای از پیش آماده سفارشی نیز به پلیر VLC‌ افزوده شده‌اند. در توضیحات این برنامه اندرویدی به یک ژست حرکتی جدید اشاره شده است که در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. این ژستور به شما اجازه می دهد تا با دو بار ضربه در لبه‌های نمایشگر در هنگام پخش یک فیلم، آن را 10 ثانیه به جلو ببرید.

نسخه جدید پلیر VLC

علاوه بر این، یک جستجوگر جدید فعالیت ادغام شده با Google Now نیز اینک همراه با رابط کاربری به‌روز و دینامیک بیشتر در وی ال سی جدید یافت می‌شود. از دیگر بهبودهای حاصل شده در نسخه جدید پلیر VLC باید به ارتقا کیفیت صوتی در داخل پلیر و پشتیبانی بهتر از نوشته‌های راست‌چین (نظیر فارسی و عربی) اشاره کرد. در نهایت، هر دو اپلیکیشن و پخش کننده VLC در سرعت اجرا نیز اینک دستخوش تغییراتی شده و بهتر عمل می‌کنند.

دانلود نسخه جدید پلیر VLC

کمپانی Videolabs در حال حاضر نسخه 2.5 VLC را در پلی استور گوگل قرار داده است، بنابراین شما می‌توانید آن را از طریق جستجو در این فروشگاه و یا از طریق لینک زیر دانلود کنید.

1396-09-14

دیدگاهتان را بنویسید