نسخه دنیای ژوراسیک هواوی آنر پلی 7 ایکس با امکانات ویژه معرفی شد

هواوی آنر پلی 7 ایکس

نسخه دنیای ژوراسیک هواوی آنر پلی 7 ایکس با امکانات ویژه معرفی شد

نسخه دنیای ژوراسیک هواوی آنر پلی 7 ایکس با نام “Honor Play 7X Jurassic World Custom Box Edition” و قیمتی رقابتی معرفی شد. در ادامه، مشخصات و امکانات این موبایل را تشریح می‌کنیم.

دستگاه پیش رو در واقع نسخه جدید گوشی Honor 7X است که اکتبر سال گذشته شاهد رونمایی آن بودیم. نسخه ژوراسیک آنر 7 ایکس، 1099 یوان (168 دلار) قیمت داشته و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از طریق فروشگاه Jingdong Mall خریداری کنند. در بسته این نسخه ویژه، قابی با تم Jurassic World 2 و چندین محصول مرتبط دیگر در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی هواوی آنر پلی 7 ایکس

محصول جدید هواوی یک هدیه منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به سری فیلم‌های Jurassic World و البته تلفن هوشمندی اقتصادی با امکانات ویژه است. از نظر فنی تفاوت خاصی در سخت افزار اصلی دیده نمی‌شود و سازندگان باز هم از نمایشگری 5.93 اینچی +FullHD، تراشه کایرین 659 و باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده‌اند. اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری EMUI (با امکان ارتقا به اندروید 8.0 اوریو) هم به عنوان سیستم نرم افزاری در خدمت کاربران خواهند بود.

در مورد دوربین، روی قاب پشتی می‌توان سیستمی متشکل از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی را پیدا کرد. سنسور اصلی مسئول ضبط اطلاعات صفحه است، در حالی که سنسور 2 مگاپیکسلی اطلاعات مربوط به عمق میدان را ثبت می‌کند. به لطف پشتیبانی از حالت پرتره و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، عکاسی با این گوشی لذت‌بخش خواهد بود. برای سلفی‌بازان هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که متناسب با نوع پوست آقایان و یا خانم‌ها قادر به زیباسازی تصاویر است.

مدل جدید هواوی آنر پلی 7 ایکس در کنار پشتیبانی از ژست‌های کنترلی برای تایمر و دوربین، از گام‌شمار نیز بهره می‌برد. در واقع پردازنده داخلی i5 با محاسبه اطلاعات حرکتی و مصرف کمترین میزان برق می‌تواند اطلاعات را با WeChat همگام کند. فعلا اطلاعاتی از عرضه این گوشی در بازار سایر کشورها نیست.

هواوی آنر پلی 7 ایکس

1397-04-05

دیدگاهتان را بنویسید