نسخه دو سیم کارته نوکیا 6 حاوی یک اسلات مجزای میکرو SD نخواهد بود

نسخه دو سیم کارته نوکیا 6

نسخه دو سیم کارته نوکیا 6 حاوی یک اسلات مجزای میکرو SD نخواهد بود

شرکت نوکیا قصد دارد سه گوشی هوشمند نوکیا 6 (Nokia 6)، نوکیا 5 (Nokia 5) و نوکیا 3 (Nokia 3) خود را طی ماه‌های آوریل تا ژوئن روانه بازارهای جهانی کند. هر سه این گوشی ها حاوی یک مدل دو سیم کارته نیز هستند، اما خریداران نسخه دو سیم کارته نوکیا 6 نمی‌توانند از یکی از مزایای مهم نسخه تک سیم گوشی خود بهره‌مندن شوند.

نسخه دو سیم کارته نوکیا 6 از یک اسلات هیبریدی سیم کارت . میکرو SD بهره می‌برد

شرکت نوکیا موبایل اخیرا تایید کرده است که مدل دو سیم کارته نوکیا 5 و همچنین نوکیا 3 حاوی اسلات کارت های حافظه مخصوص کارت میکرو SD هستند. متاسفانه این قضیه کمی در نسخه دو سیم کارته نوکیا 6 متفاوت است و اگر علاقه‌مند به خریداری این گوشی باشید نمی‌توانید به صورت همزمان هم از قابلیت دو سیم کارته آن استفاده کنید و هم از یک کارت حافظه میکرو SD! این بدان معناست که نوکیا 6 از یک اسلات هیبریدی سیم کارت / میکرو اس دی بهره می‌برد که می‌تواند به صورت همزمان دو سیم کارت و یا یک سیم همراه با یک کارت حافظه را در خود جای دهد.

البته در حال حاضر تعداد گوشی های مجهز به اسلات جداگانه کارت میکرو اس دی در بازار زیاد نیست و این یک استراتژی است که شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از یک اسلات هیبریدی با هر دو هدف سیم کارت و کارت حافظه خارجی در گوشی های خود استفاده کنند. بنابراین نماینده تازه وارد و اندرویدی نوکیا در این مسیر تنها نیست و اگر علاقه‌مند به این گوشی باشید می‌توان با این مورد کنار آمد. لازم به ذکر است که تمامی گوشی های هوشمند جدید نوکیا (چه دو سیم و چه تک سیم) از اندروید 7 نوقا برخوردار خواهند بود و در تمامی بازارهای بزرگ جهانی، از جمله ایالات متحده به فروش خواهند رسید. اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید، مدت زمان زیادی باقی نمانده تا آنها با قیمت معقولانه‌تری وارد بازار کشورمان شوند.

1396-01-05

دیدگاهتان را بنویسید