نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7

نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

پیش از این در مطلبی به رویت نسخه جدید Galaxy Note 7 با یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کردیم. از قرار معلوم، نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 تا پایان ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

بر اساس اخبار جدید، سامسونگ تا پایان ماه ژوئن سال جاری (اواسط تیر ماه) گلکسی نوت 7 رفع عیب شده را تحت سه اپراتور مختلف عرضه خواهد کرد. در فراخوان گلکسی Note 7 حدود سه الی چهار میلیون دستگاه دارای ایراد کارخانه‌ای به شرکت بازگشتند که از این میان اکنون حدود سیصد هزار مورد آن‌ها تعمیر شده و بعد از قرار گرفتن یک باتری 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعتی بر روی دستگاه‌ها، روانه بازار خواهند شد. اگرچه نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 به یک باتری 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود، اما باتری نسخه اصلی 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی بود.

کاهش قیمت در نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7

هنوز قیمت و نام نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 به صورت رسمی و قطعی تعیین نشده، اما عقیده بر این است که سری جدید گلکسی نوت 7 با عنوان Galaxy Note 7 R و همچنین شماره مدل SM-N935 عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت این محصول چیزی حدود 700 هزار ون معادل 620 دلار باشد. گلکسی نوت 7 جدید قیمت کمتری نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت. اگر به خاطر داشته باشید، قیمت آخرین پرچمدار سری نوت در ابتدا حدود 878 دلار بود، اما اکنون شاهد کاهش قابل توجه قیمت نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت 7 هستیم.

1396-02-06

دیدگاهتان را بنویسید