نسخه 3.4 لانچر Arrow برای اندروید منتشر شد + لینک مستقیم دانلود

نسخه 3.4 لانچر Arrow

نسخه 3.4 لانچر Arrow برای اندروید منتشر شد + لینک مستقیم دانلود

مایکروسافت سرانجام نسخه 3.4 لانچر Arrow را برای پلتفرم اندروید عرضه کرد. در ادامه با قابلیت های جدید، تغییرات و لینک دانلود مستقیم آن همراه ما باشید.

همواره اپلیکیشن هایی که از سوی مایکروسافت گاراژ عرضه می‌شود، جذاب و بی‌نقص هستند و به کاربران تجربیات خوبی را ارائه می‌کنند. لانچر Arrow یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن های این شرکت است که چندی پیش در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفت. حال این لانچر پس از دریافت به‌روزرسانی‌های متعدد، یک آپدیت مهم دیگر را دریافت کرده که قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند و به طور کلی باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.

اگر شما آخرین اخبار مربوط به لانچر اندرویدی کمپانی مایکروسافت را دنبال کرده باشید، قطعا با لیست تغییرات نسخه جدید آن آشنا هستید. حدود یک ماه پیش بود که نسخه آزمایشی آن بهبودهای فراوانی را دریافت کرد و همان زمان بود که تیم توسعه دهنده وعده داد اگر در زمان آزمایش نسخه بتای آن هیچ مشکل جدی وجود نداشته باشد، آن‌ها را در اختیار تمامی کاربران این لانچر قرار خواهد داد.

نسخه 3.4 لانچر Arrow

همراه با بسیاری از ویژگی های جدید، نسخه 3.4 لانچر Arrow به کاربران خود قابلیت ساخت شرتکات‌های اپلیکیشن ها را ارائه خواهد کرد. همچنین، علاوه بر بخش جدید شرتکات‌ها، این لانچر اینک از Android For Work (نگارش جدید اندروید برای وسایل کاری و شخصی که اپلیکیشن ها و اطلاعات شخصی و کاری را جدا می‌کند) پشتیبانی کاملی را خواهد داشت.

به ادعای مایکروسافت، نسخه‌های بعد از 3.0 به بعد این لانچر 10 درصد سریع‌تر شده‌، 15 درصد کمتر از باتری دستگاه استفاده می‌کند و 20 درصد نیز کمتر از حافظه رم دستگاه استفاده خواهد کرد. این قابلیت موجب آن می‌شود تا صاحبان گوشی هایی با سخت افزار ضعیف‌تر نیز مشکلی بابت استفاده از لانچر Arrow نداشته باشند و دقیقا همان عملکردی که کاربران گوشی های بالارده تجربه می‌کنند را داشته باشند.

نسخه 3.4 لانچر Arrow همراه با قابلیت رمزگذاری بر روی اپلیکیشن های مخفی، امنیت کاربران را بیش از هر زمان دیگری تامین خواهد کرد. همچنین در این نسخه، برخی از باگ‌های موجود برطرف شده‌اند و نسخه استوارتری در اختیار کاربران قرار گرفته است. در انتها باید اضافه شدن کارت جدیدی به بخش Notes اشاره کرد که حتی از تصاویر نیز پشتیبانی می‌کند. هم اکنون می‌توانید این نسخه را با لینک مستقیم از گجت نیوز دانلود کنید.

دانلود نسخه 3.4 لانچر Arrow

دانلود با لینک مستقیم گجت نیوز

1396-02-21

دیدگاهتان را بنویسید