نسل جدید رنو ساندرو با موتور توربوشارژ در راه است

ساندرو

نسل جدید رنو ساندرو با موتور توربوشارژ در راه است

شرکت خودرو‌سازی رنو زمان عرضه نسل جدید رنو ساندرو را پایان سال 2019 اعلام کرد. رنو Sandero در نسل جدید به موتور توربوشارژ مجهز خواهد شد.

داچیا یک شرکت خودروسازی رومانیایی است که در حال حاضر بخشی از شرکت فرانسوی رنو محسوب می‌شود. این شرکت قصد دارد تا پایان سال آینده نسل جدیدی از خودرو رنو ساندرو را وارد بازار کند.

نسل اول رنو Sandero در سال 2008 میلادی به عنوان یک خودرو ارزان قیمت عرضه شده و نسل دوم آن نیز در سال 2012 وارد بازار شد. حالا پس از 7 سال شرکت رنو قصد دارد نسل جدیدی از این خودرو را تولید کند.

رنو ساندرو

طبق ادعای مجله اتو بیلد (Auto Bild) آلمان، نسل جدید داچیا/رنو ساندرو سایزی همانند خودرو فولکس واگن گلف خواهد داشت و احتمال دارد طبق پلتفرم CMF-B رنو کلیو توسعه یابد. اگر ادعای این مجله درست باشد سری جدید داچیا Sandero از نظر تکنولوژی‌های ایمنی، پیشرفت چشمگیری در زمینه سیستم ترمز اضطراری خودکار خواهد داشت. با این تکنولوژی، ایمنی ساندرو به سطح ایمنی 5 ستاره خواهد رسید.

رنو ساندرو

رنو ساندرو با موتور توربوشارژ

شرکت رنو بر روی نسل جدیدی از پیشرانه‌‌های خودرو کار می‌کند که یکی از این موارد، ساخت موتور 1 لیتری با خروجی قدرت 75 اسب بخار تا 90 اسب بخاری است. همچنین شرکت رنو پا را فراتر گذاشته و تمرکز خود را بر روی موتور 1.3 لیتری توربوشارژ با خروجی قدرت 115 اسب بخار معطوف کرده است که انتظار می‌رود نسل جدید خودرو رنو ساندرو با موتور توربوشارژ تولید شود.

نسل جدید داچیا Sandero به دلیل تجهیز شدن به موتور با کیفیت توربو شارژ و افزایش سطح ایمنی، نسبت به مدل‌های فعلی با قیمت بالاتری عرضه خواهد شد. در بازار کنونی داچیا/رنو ساندرو با 8000 یورو و رنو استپ وی با 13 هزار یورو به فروش می‌رسند.

رنو ساندرو

1397-07-12

دیدگاهتان را بنویسید