نصب سیستم‌عامل آی او اس 9 بر روی 84 درصد دستگاه‌های اپل

سیستم‌عامل آی او اس 9

نصب سیستم‌عامل آی او اس 9 بر روی 84 درصد دستگاه‌های اپل

آی او اس 9 آخرین سری از سیستم‌عامل موبایلی اپل است. اگر به خاطر داشته باشید دومین ماه از سال 2016 میلادی اعلام کردیم که این نسخه در حدود 77 درصد دستگاه‌های اپل نصب شده است. حال پس از گذشت 2 ماه خبر می‌رسد که این میزان به 84 درصد افزایش داشته است.

ماه آینده اپل میزبان کنفرانس توسعه دهندگان مختص معروف به WWDC است که در واقع یک شانس خوب برای معرفی نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی اپل، آی او اس 10 (iOS 10) خواهد بود. البته متأسفانه اطلاعات زیادی در خصوص این نسخه تا به حال منتشر نشده است و امیدواریم که از آی او اس 7 به بعد، شاهد بزرگ‌ترین تغییرات در سطح این سیستم عامل باشیم. این انتظاری است که علاقه‌مندان آیفون‌ها نیز از اپل دارند.

آی او اس 9 همچنان به‌سوی نصب بالای 90 درصدی حرکت می‌کند

به هر حال در حال حاضر کاربران محصولات این کمپانی همچنان در حال دریافت آی او اس 9 (iOS 9) هستند. آخرین آماری که از میزان دستگاه‌های حاوی این نسخه در ماه فوریه منتشر شده بود، خبر از نصب 77 درصدی آی او اس 9 بر روی گوشی‌ها و آی‌پدها می‌داد. اینک پس از گذشت چند ماه شاهد افزایش 7 درصدی در میزان نصب آن هستیم که با ارائه 84 درصدی می‌تواند آمار خوبی برای اپل به‌حساب آید.

انتظار داریم که این آمار طی چند ماه آینده به بالای 90 درصد برسد. آی او اس 7 در زمینه گسترش سریع در بین تمامی نسخه‌های سیستم عامل آی او اس رکورددار است. شاید دلایلی که منجر به آن شد تا آی او اس 9 رکورد را از نسخه 7 نگیرد، مشکلاتی بود که به همراه داشت. اگر به خاطر داشته باشید این سیستم عامل با نصب بر روی برخی از گوشی‌های قدیمی، آن‌ها را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید