نمایش اسلاید آیفون 8 در یک کنفرانس موبایل کشور چین

اسلاید آیفون 8

نمایش اسلاید آیفون 8 در یک کنفرانس موبایل کشور چین

این اسلاید آیفون 8 (iPhone 8) باز هم شایعات پیشین پیرامون ابعاد نمایشگر گوشی موبایل سال 2017 اپل و مخصوصا پنل به کار رفته در آن را تایید می‌کند. اکنون به درجه اطمینان بیشتری درباره مشخصات فنی آیفون 8 رسیده‌ایم.

در شهر شنزن چین یک کنفرانس موبایل در حال برگزاری است که در یکی از ارائه‌های آن، اسلاید جالبی مشاهده شده است. در این اسلاید، آیفون 8 و تفاوت ظاهری آن با آیفون سال گذشته در قالب تصویر نمایش داده شده است. البته بعید نیست این اسلاید تنها حاوی پیش‌بینی یکی از ارائه‌کنندگان درباره گوشی موبایل بعدی اپل باشد و نتوان به عنوان اطلاعات موثق بر روی آن حساب کرد.

در هر صورت این بار نیز به وجود یک صفحه نمایش 5.8 اینچی بر روی یک فریم دارای حاشیه‌های فوق‌العاده کم اشاره شده است، نمایشگری که از شیشه 2.5D در ساخت آن استفاده می‌شود. همچنین اپل استفاده از پنل‌های LCD را کنار گذاشته و برای اولین بار به سراغ یک پنل OLED خواهد رفت.

اسلاید آیفون 8

در این اسلاید آیفون 8 بر روی مشخصات نمایشگر دستگاه مانور داده شده است

در این اسلاید به وجود تاچ آیدی اشاره شده، اما صحبتی از محل قرارگیری آن به میان نیامده است. طراحی دارای حاشیه کم در اطراف نمایشگر نیازمند حذف کلید فیزیکی هوم خواهد بود، کلیدی که در صورت وجود آن در یک گوشی موبایل حسگر اثر انگشت را در خود جای می‌دهد. با حذف این دکمه اپل باید به سراغ ایده‌ای جدید برای جاسازی این سد امنیتی برود. به عقیده برخی کارشناسان، اپل به این بهانه ایده استفاده از حسگر اثر انگشت نوری را پیاده کرده و آن را زیر نمایشگر آیفون 8 قرار خواهد داد.

1396-03-26

دیدگاهتان را بنویسید