نوا لانچر 5.4 همراه با قابلیت‌های جدید و ویژه منتشر شد

نوا لانچر 5.4

نوا لانچر 5.4 همراه با قابلیت‌های جدید و ویژه منتشر شد

نوا لانچر 5.4 (Nova Launcher 5.4) منتشر شد. نسخه جدید نوا لانچر دارای قابلیت ها و امکانات جدیدی است که اغلب همگام با ویژگی‌ های اندروید 8 اوریو هستند. لینک دانلود در انتهای مطلب قرار دارد.

در آپدیت نوا لانچر 5.4 نیز همانند همیشه شاهد تغییرات ظاهری و اعمال افکت‌های بصری برای هر چه زیباتر شدن رابط کاربری هستیم. اما از نظر قابلیت‌های جدید، مهمترین تغییر ورژن جدید نوا لانچر اضافه شدن امکانات بیشتر به اپلیکیشنی با نام Sesame Shortcuts است. این برنامه اکنون با نوا لانچر به صورت یکپارچه در آمده و به کاربران اجازه می‌دهد خیلی سریع و تنها با استفاده از نوار جستجو، وارد اپلیکیشن‌ها و یا حتی صفحه‌های داخلی اپلیکیشن‌ها شوند.

به عنوان نمونه می‌توان با نوشتن عبارت “Whats” فهرستی از پیشنهادات را مشاهده کرد که در صورت نصب پیام‌رسان واتس اپ، بدون شک یکی از گزینه‌های نمایش داده شده همین برنامه است. اما در نوا لانچر 5.4 حتی می‌توانید به صورت مستقیم به جستجو درباره گفتگوهای داخل خود واتس اپ نیز بپردازید که بسیار کاربردی است.

برنامه Sesame Shortcuts یک راهکار ایده‌آل برای کاربرانی است که اپلیکیشن‌های زیادی بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود نصب می‌کنند. البته نصب آن رایگان نبوده و برای استفاده از این ابزار باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید! در ادامه سایر قابلیت‌های نوا لانچر 5.4 را عنوان می‌کنیم.

امکانات نوا لانچر 5.4

  • انیمیشن جستجوی برنامه جدید
  • برنامه Sesame Shortcut برای جستجوی سریع در دستگاه‌های اندرویدی
  • قابلیت مخفی کردن نوار لانچر در گلکسی اس 8 سامسونگ (در قسمت Look and Feel تنظیمات لانچر)
  • ظاهر متفاوت نوار جستجو
  • توسعه قابلیت‌های جدید برای اندروید 8 اوریو
  • رفع باگ‌های نسخه‌های پیشین و بهینه‌سازی لانچر
برای دانلود Nova Launcher 5.4 و یا Sesame Shortcuts از گوگل پلی استور کلیک کنید

1396-06-19

دیدگاهتان را بنویسید