هارد درایو 1 ترابایتی هواوی برای پشتیبانی گیری و شارژ هواوی میت 20 معرفی شد

هارد درایو 1 ترابایتی هواوی

هارد درایو 1 ترابایتی هواوی برای پشتیبانی گیری و شارژ هواوی میت 20 معرفی شد

هارد درایو 1 ترابایتی هواوی برای گوشی های سری میت 20 (Huawei Mate 20) معرفی شد. این هارد درایو ذخیره سازی Huawei ST310-S1 نام دارد و می‌تواند به عنوان یک شارژر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

هواوی چند روز پیش میزبان یک رویداد خبری بود و در آن از اعضای خانواده میت 20 به نام هواوی میت 20، هواوی میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 پورشه دیزاین پرده برداری کرد. ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی و مچ‌بند سلامت هواوی بند 3 پرو نیز از دیگر محصولات معرفی شده در این رویداد بود. اما به نظر می‌رسد این تمام محصولات جدید هواوی نیست. هارد درایو 1 ترابایتی هواوی با نام ST310-S1 ، یک درایو ذخیره سازی طراحی شده برای استفاده در گوشی های سری میت 20 است.

هارد درایو 1 ترابایتی هواوی

هارد درایو 1 ترابایتی هواوی گوشی شما را شارژ می‌کند

هارد درایو 1 ترابایتی هواوی از ابعاد 136 در 29 میلی‌متر و وزن 270 گرم برخوردار بوده و از قاب رویی آن پوشیده شده از پارچه است. طراحی این هارد درایو چیزی شبیه یک شارژر رومیزی است،‌اما در اصل یک درایو ذخیره سازی 1 ترابایتی است که طراحی شده تا به دو صورت خودکار و دستی، از گوشی شما بکاپ تهیه کند. شما همچنین می‌توانید یک شارژر 5V2A یا شارژر پرسرعت 5V4.5A هواوی را نیز به آن متصل کرده و گوشی‌تان را با هارد درایو 1 ترابایتی هواوی شارژ‌ کنید؛ البته توجه داشته باشید که این دیوایس قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 وات هواوی نیست.

هارد درایو 1 ترابایتی هواوی

این دیوایس به خاطر پشتیبانی گیری محلی از داده‌ها طراحی و توسعه پیدا کرده است و این کار به صورت یکپارچه همراه با شارژ گوشی شما انجام می‌شود که می‌توانتد پکیج کاملی از امکانات را به ارمغان بیاورد. با این حال استفاده واقعی از این دیوایس در عمل محدود است. به طور مثال، اگر بکاپ اتوماتیک را برای تصاویر گوشی خود به کار بگیرید عملکرد این دیوایس مناسب است، اما بکاپ گیری از اسناد و فایل‌های چندرسانه‌ای، مورد متفاوتی را با دیگر هارد درایو‌های بازار به شما ارائه نمی‌کند. علاوه بر این، هارد درایو 1 ترابایتی هواوی تنها از خانواده میت 20 پشتیبانی می‌کنند. هواوی عنوان می‌کند که در آینده پشتیبانی از دیوایس‌های بیشتری به این هارد درایو افزوده می‌شود.

در حال حاضر هواوی به قیمت این هارد درایو اشاره‌ای نکرده است، اما از 26 اکتبر (4 آبان ماه) روانه‌ی بازار خواهد شد.

1397-07-29

دیدگاهتان را بنویسید