هزینه مکالمات تلفنی مخابرات افزایش می‌یابد؟

هزینه مکالمات تلفنی

هزینه مکالمات تلفنی مخابرات افزایش می‌یابد؟

هزینه مکالمات تلفنی در آینده‌ای نزدیک با تغییر همراه می‌شود. مدیر عامل مخابرات ایران، دلیل این تغییرات را جبران کاهش درآمد این سازمان به خاطر حذف آبونمان معوقه کارگزاران عنوان کرد.

مهندس مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد قبل از صدور سه حکم دیوان عدالت اداری در ارتباط با آبونمان معوقه کارگزاران روستایی و پرداخت رفاهیات کارکنان، درآمد این سازمان 6 هزار و 200 میلیارد تومان بود، اما به دلیل احکام صادر شده حدود 1000 میلیارد تومان از درآمد مخابرات کاسته شد. به همین دلیل برای جبران این کاهش درآمد، ناچاریم تعرفه‌ها را افزایش دهیم.

هزینه مکالمات تلفنی دو برابر می‌شود؟

مهندس صدری در پاسخ به این سوال که آیا تعرفه‌ها دو برابر‌ می‌شوند عنوان کرد در مورد این موضوع پس از محاسبه هزینه‌ها و بررسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اظهار نظر خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد که پیشنهاداتی مبنی بر برگشتن به روال گذشته و پالسی کردن تعرفه‌ها نیز وجود دارد، چرا که در حال حاضر، هزینه مکالمات تلفنی به صورت دقیقه‌ای و یکسان محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تاکید داشت که وزارت ارتباطات می‌تواند بر اساس ماده 91 قانون برای بررسی مجدد حکم دیوان عدالت، درخواست دهد. هرچند چنین درخواستی برای دیوان عدالت صادره شده اما به دلیل وجود 100 قاضی در این هیات، اتخاذ تصمیم‌گیری مجدد در این مورد دشوار است.

1397-07-16

دیدگاهتان را بنویسید