همراه اول با حمایت از نمایش رسول وارد عرصه هنر شد | گجت نیوز

نمایش رسول

همراه اول با حمایت از نمایش رسول وارد عرصه هنر شد

اپراتور همراه اول حامی نمایش رسول شد تا به این ترتیب به عرصه هنر نیز ورود پیدا کند. این نمایش بزرگ میدانی در آبان‌ماه 97 در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود.

اپراتور همراه اول پس از فعالیت و حمایت‌هایی که در حوزه‌های دانش و فناوری، ورزشی و … داشته، حالا وارد عرصه هنر شده و خود را به عنوان حامی بزرگترین نمایش میدانی کشور معرفی کرده است. اپراتور اول ارتباطی کشور به تازگی اعلام کرده که از نمایش رسول حمایت می‌کند تا به این ترتیب، تجربه جدیدی در عرصه هنر داشته باشد.

معرفی نمایش رسول

نمایش رسول از روز 6 آبان 1397 آغاز شده و تا روز 18 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. این نمایش بزرگ میدانی در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مساحت 12 هزار متر مربع و گنجایش 5 هزار تماشاگر اجرا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این نمایش را به صورت رایگان تماشا کنند. گفته شده که در پنج شب نخست نمایش، بیش از 8 هزار نفر به تماشای آن نشسته‌اند.

نمایش رسول

نمایش رسول به کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی حمیدرضا نعیمی، کاری از گروه نمایشی فصل شیدایی است و به مناسبت اربعین حسینی و ایام صفر اجرا می‌شود. این نمایش بزرگ میدانی درباره خلافکاری به نام رسول دادخواه بیابانی است که با دیدن خوابی، به مریدان اهل بیت می‌پیوندد. حمیدرضا نعیمی، کاظم هژیرآزاد و حبیب دهقان نسب از جمله هنرمندان حرفه‌ای و شناخته شده این نمایش هستند.

1397-08-15

دیدگاهتان را بنویسید