همکاری اچ تی سی با اچ پی برای عرضه‌ی کامپیوترهای مناسب برای هدست وایو

کامپیوترهای مناسب برای هدست وایو

همکاری اچ تی سی با اچ پی برای عرضه‌ی کامپیوترهای مناسب برای هدست وایو

همانطور که می‌دانید برخلاف گوشی اچ تی سی 10 (HTC 10)، هدست واقعیت مجازی کمپانی تایوانی اچ تی سی که وایو نامیده می‌شود توانسته به موفقیت در فروش برسد. حال به‌تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه اچ تی سی قصد دارد با اچ پی همکاری داشته باشد تا کامپیوترهای مناسب برای هدست وایو عرضه کنند.

طبیعتا یکی از مشکلاتی که هدست‌های واقعیت مجازی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نیاز آنها به یک کامپیوتر قدرتمند برای اجرای بازی‌ها و استفاده از محتوای مختلف است؛ اما مشکل زمانی خود را نشان می‌دهد که کاربران در اینکه آیا سیستم آنها مناسب برای استفاده از هدست وایو است یا نه مردد هستند.

در چنین حالاتی عرضه‌ی کامپیوترهای مناسب برای هدست وایو می‌تواند یک قدم مثبت برای کمک به این دست از کاربران باشد که اچ تی سی به همراه اچ پی قصد دارد این مشکل را برطرف کند.

طبق گزارش‌هایی که به‌تازگی منتشر شده است اچ پی در حال ساخت کامپیوترهایی با مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی‌ها با هدست اچ تی سی وایو (HTC Vive) است تا کاربران با خرید این رایانه‌ها از تجربه‌ی حداکثری از محتوای واقعیت مجازی برخوردار شده و لذت ببرند.

متاسفانه هنوز این خبر رسانه‌ای نشده و اچ تی سی و یا اچ پی این خبر را تایید نکرده‌اند که همین امر باعث افزایش هیجان این خبر می‌شود. هرچند با کمی تحقیق می‌شود مشاهده کرد که عملی شدن این موضوع کاملا منطقی است. اوایل امسال میلادی شاهد ساخت لپ تاپ‌های مناسب برای هدست وایو توسط MSI بودیم و Alienware نیز رایانه‌های مناسب برای اوکولوس ریفت معرفی کرد؛ بنابراین به دور از منطق نیست که اچ پی نیز بخواهد به این تجارت پرسود وارد شود.

شایان ذکر است که هنوز از طرف هیچ یک از این دو کمپانی، بیانیه‌ای صادر نشده است؛ اما در صورت انتشار هرگونه خبری ما آن را برای شما پوشش خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید