هواوی Enjoy 6 معرفی شد: باتری 4100 میلی آمپر ساعتی و رم 3 گیگابایتی

هواوی Enjoy 6

هواوی Enjoy 6 معرفی شد: باتری 4100 میلی آمپر ساعتی و رم 3 گیگابایتی

تنها یک هفته تا زمان رسمی معرفی گوشی هوشمند هواوی میت 9 (Mate 9) باقی مانده و مدیران این شرکت برای تبلیغات بیشتر در این زمینه، از گوشی ارزان قیمت هواوی Enjoy 6 رونمایی کرده‌اند. اگر به یاد داشته باشید هفته گذشته، این گوشی هوشمند تاییدیه TENAA را دریافت کرد و همراه با آن اطلاعات زیادی از Enjoy 6 لو رفت. اما حالا شاهد رونمایی رسمی این گوشی هوشمند هستیم.

بدون شک نقطه قوت Enjoy 6 چیزی نیست جز باتری قدرتمند و 4100 میلی آمپر ساعتی آن. استفاده از چنین باتری قدرتمندی برای یک محصول میان رده، می‌تواند علاوه بر نیاز کمتر به شارژ مکرر دستگاه، توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند. بهتر است با محصول جدید هواوی آشنا شویم

مشخصات فنی هواوی Enjoy 6

هواوی Enjoy 6 با مجهز شدن به صفحه نمایشی AMOLED و 5 اینچی با رزولوشن 720×1280 می‌تواند تجربه‌ای بسیار خوب از یک گوشی میان رده را به ارمغان آورد. علاوه بر این وجود تراشه مدیاتک MT6750 (با کلاک هسته 1.4 گیگاهرتز)، 3 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت)، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی (همراه فلاش LED) و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی باعث می‌شود تا محصول جدید هواوی چیزی از دیگر رقبای خود کم نداشته باشد.

هواوی Enjoy 6

همانند دیگر محصولات بازار، هواوی Enjoy 6 نیز همراه با GPS، وای فای، پورت میکرو USB، بلوتوث و شبکه 4G VoLTE در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، هواوی Enjoy 6 در 5 رنگ مختلف خاکستری، سفید، صورتی، طلایی و آبی، وارد بازار خواهد شد. با این حال شاید هیچ کدام از این موارد نتوانند به اندازه وجود سنسور اثر انگشت در پخش پشتی دستگاه جالب باشد. مدت زیادی‌ست که تعبیه این سنسور در گوشی های چینی میان رده آغاز شده و سازندگان تلاش دارند به این وسیله، مخاطبین بیشتری را جذب خود کنند. لازم به ذکر است گوشی جدید هواوی همراه با اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری EMUI 4.1 در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

در نهایت هواوی Enjoy 6 قرار است با قیمت 192 دلار و از تاریخ 11 آبان، وارد بازار کشور چین شود و هنوز مشخص نیست هواوی محصول جدیدش را برای بازار موبایل دیگر کشورها در نظر گرفته باشد یا نه.

1395-08-06

دیدگاهتان را بنویسید