وان پلاس 6 قدرتمندتر از گلکسی اس 9 در گیک بنچ ظاهر شد

وان پلاس 6

وان پلاس 6 قدرتمندتر از گلکسی اس 9 در گیک بنچ ظاهر شد

گوشی وان پلاس 6 در وب سایت گیک بنچ ظاهر شد. بر اساس امتیاز پرچمدار سال 2018 وان پلاس در Geekbench، عملکرد این گوشی چینی از گلکسی اس 9 سامسونگ بهتر خواهد بود.

وان پلاس از زمان تاسیس، یک سیاست خاص تعریف کرد و تا امروز در تمامی محصولات آن شاهد رعایت شدنش هستیم؛ قدرتمندترین سخت افزارهای روز به همراه ویژگی‌های نرم افزاری کافی و فاقد موارد اضافی، باید در قیمتی بسیار پایین‌تر از محصولات مشابه به دست مشتریان برسند. به همین دلیل گوشی های هوشمند وان پلاس را به عنوان «قاتل‌های پرچمداران» می‌شناسند.

قابلیت‌های وان پلاس 6

وان پلاس 6 نیز در دنباله‌روی از سایر محصولات این شرکت، یک گوشی پرچمدار بوده و انتظار می‌رود با وجود مجهز شدن به سخت افزارهای مشابه پرچمداران 2018 همچون تراشه اسنپدراگون 845، نمایشگر دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9، دوربین دوگانه و حداقل 6 گیگابایت حافظه رم، قیمت به مراتب پایین‌تری در مقایسه با آن‌ها داشته باشد. به احتمال بسیار زیاد نسخه مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم آن را نیز مشاهده خواهیم کرد.

به تازگی یک گوشی جدید با نام NS NS P7819 در وب سایت گیک بنچ ظاهر شده که به عقیده بسیاری متعلق به گوشی وان پلاس 6 است. امتیاز این دستگاه فوق‌العاده بوده و توانسته در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 2535 و 8632 را به دست بیاورد. امتیازهای گلکسی اس 9 سامسونگ برابر 2397 و 8268 بود.

وان پلاس 6 در Geekbench

این گوشی با نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 گلکسی اس 9 مقایسه شده است. اگرچه این گوشی نیز جزو قدرتمندترین محصولاتی است که تا امروز در گیک بنچ مورد ارزیابی قرار گرفته، اما با اختلافی قابل توجه پشت سر وان پلاس 6 قرار می‌گیرد.

داشتن قدرت پردازشی فوق‌العاده و قیمت پایین در مقایسه با دیگر پرچمداران 2018 تنها ویژگی‌های گوشی جدید وان پلاس نیست. بر اساس شایعات، وان پلاس 6 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد، سد امنیتی که در مقایسه با نمونه آن در گوشی ویوو عملکرد و سرعت بسیار بهتری دارد. مجهز شدن به اندروید 8.1 به صورت پیش‌فرض ویژگی جذاب دیگر آن است.

1397-01-08

دیدگاهتان را بنویسید